Hey meiden, Ik ben een meid van 21. Toen ik paar maanden terug op social media aan het scrollen was kwam ik toevallig op een pagina van een hele leuke jongen terecht, ik begon hem maar te volgen en hij volgde mij terug. Sindsdien krijg ik hem niet meer uit mijn gedachten, het lijkt net alsof hij mij betoverd heeft. Nou kennen wij elkaar totaal niet en weet hij waarschijnlijk niet eens van mijn bestaan af. Ik kan natuurlijk niet zomaar iets afwachten maar zou die leuke jongen graag willen leren kennen. Wat kan ik doen?
Hem een berichtje sturen?
Hoe moet ik beginnen? Wat kan ik zeggen? Het is allemaal zo awkward…
Probeer hem misschien op te zoeken via Facebook en daar toe te voegen?
Het grappige is: ik heb hem oorspronkelijk ook via Facebook gevonden, maar het leek mij te persoonlijk om hem daar te adden. Ik weet dat ik een stap moet zetten maar wil het als berichtje doen, maar wel op een creatieve manier.
Als je die jongen helemaal niet kent dan kun je hem best gewoon een berichtje sturen toch? Gewoon; hey, ik ging je volgen omdat ik je knap vond. Dat vind ik altijd enger bij iemand die ik wel ken, want als diegene het dan niet waardeert ofzo kom je hem toch nog tegen hahah
Als ie het negeert of een beetje gek reageert ofzo dan laat je het gewoon, je ziet hem toch nooit. Of je reageert een keer op zijn foto, gewoon met een grapje over zn caption bijvoorbeeld. En dan daarna reageer je op zn selfie met zo’n emoji met hartjesogen ofzo
Klinkt ik dan niet als een creep/stalker ofzo? Zo wil ik namelijk totaal niet over komen. Sorry ben te onzeker…
Ik denk niet dat er veel andere opties over blijven…
Opties zijn er weinig in mijn situatie idd. Maar misschien ideeën hoe ik een gesprek kan beginnen en/of levend kan houden aangezien we elkaar niet kennen.
Zeg gewoon, hey ik weet dat je mij niet kent maar je leek me een leuke jongen ofzo.
Misschien kan je beginnen van: hey ik kwam je tegen bij mensen die ik misschien ken en ik vond t zonde om je geen berichtje te sturen.
Want je ‘kent’ hem via fb of heb ik dat verkeerd gelezen? Anders heb je die optie ook bij insta
Thanks guys ik waardeer jullie reacties <3
Ik moet nog even alle moed verzamelen, wish me luck!
Succes! Ik wel benieuwd hoe dit verder afloopt
Ja dit en je moet ook zo denken: ’ wat heb je te verliezen? ’
En bovendien denk ik dat hij het ook wel leuk vindt als je hem een berichtje stuurt succes!
Dankjewel lieve meiden! Binnenkort zal ik een berichtje opstellen. Tips zijn nog altijd welkom, heel graag zelfs<3.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Het is ook best spannend om dan ineens contact te zoeken, maar wie niet waagt wie niet wint. Je kunt hem altijd nog blokkeren als het niets wordt.
“Hey, een tijdje geleden kwam ik je profiel tegen en je ziet er zo leuk uit dat ik je ging volgen. Om gelijk met de deur in huis te vallen: dus ik zou je graag willen leren kennen!”
En dan gewoon afwachten, ik duim voor je!
Update:
Ok, ik had hem een bericht gestuurd, heeft het gelezen maar geen reactie . Ik heb echt het gevoel dat ik mezelf voor lul heb gezet, out of the blue zoiets sturen. Ik wil nog iets schrijven maar zou niet weten wat…
Goed dat je een berichtje hebt gestuurd! Stuur er alsjeblieft niet nog iets achteraan, dat komt vrij wanhopig over. Wacht het af, als hij interesse heeft stuurt ie je vanzelf een berichtje terug en anders joh, jammer dan.
Basically ben ik ook wanhopig …