Hallo iedereen!
Ik wil gewoon even mijn hard luchten. Ik voel me op dit moment zo slecht. Ik loop al sinds de 3de klas, dat is nu 6 jaar geleden met hevige pijnen rond mijn nieren. Dit houd in dat ik vaak wegval, soms dagenlang alleen maar kan liggen omdat ik zo’n pijn heb, en soms lijkt het net of ik een epileptische aanval heb. Ik ben hier nu echt al tientallen keren voor naar de dokter gegaan, en ik krijg steeds hetzelfde verhaaltje. Ik moest bloedprikken om te kijken of mijn lever en nierfuncties het nog deden, kijken of het lag aan mijn zoutgehalte… Of ik misschien nierstenen had. Nee, ik kwam altijd helemaal goed uit de test. Nu heb ik sinds dit jaar al 4 keer blaasontsteking gekregen (had het daarvoor nooit) en nog een urineweginfectie… Dat betekend dus, meerdere keren aan de antibiotica. De eerste keer was ik zelfs allergisch, waardoor ik nog zieker werd. De andere keren werkte het wel, en de infectie ging weg. Nu heb ik sinds een week geleden weer blaasontsteking (ik ben niet naar de dokter geweest, maar ik weet inmiddels wel hoe het voelt). Alleen mijn nier aanvallen zijn weer terug. Ik heb zeg maar nog eentje in de zomervakantie gehad, en nog eentje in de herfst daarvoor. Dus het was erg aan het verminderen, en dat scheelde enorm. Maar nu heb ik er zo’n 20 per dag. Het vreet al mijn energie, en het doet zo’n pijn dat ik amper nog kan typen. Het voelt alsof er een mannetje continu met een scherp met in mijn zijen zit te prikken. Op dit moment woon ik op mezelf, dus ik lig in bed, met flessen water en kan niks. Elke keer dat ik uit bed stap om naar de toilet te gaan, val ik bijna van de trap. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Als ik naar de dokter ga, dan krijg ik waarschijnlijk weer hetzelfde te horen, dat ze me alleen kunnen helpen als ik op het moment van de aanval in het ziekenhuis ben. Mijn punt is nu, mijn mobiel is stuk, en ik lig hier half te creperen. Moet ik gewoon naar de dokter gaan morgen? Wat kan ik doen om ze over te halen dat ik me niet aanstel, en echt heel veel pijn heb? Het is nu ook meer een beetje omdat ik zoveel pijn heb en alleen ben, wil ik gewoon graag even mijn verhaal vertellen.