Bij allebei mijn partners is het erg snel gegaan; bij mijn ex na twee weken en bij mijn huidige vriend na ongeveer 3 weken. Dit is dan wel gerekend vanaf de datum dat we officieel een relatie hebben.
Met de eerste relatie weet ik niet veel meer, ik was 16 jaar en we hadden eigenlijk geen voorspel of iets gehad. Het was ook zo gebeurd, daarna begonnen we elkaar pas te “leren kennen”.
Tussen de twee relaties zat wel een ruime pauze, zo’n 2,5 jaar dus voor mijn gevoel werd ik weer opnieuw ontmaagd.
Met de tweede relatie wel eerst elkaar wat “leren kennen”. En daarna het echte werk. Ik merk nu, nu ik wat ouder ben, het wel wat droger kan zijn daar beneden, dus ik zorg altijd voor wat glijmiddel. Dus dat is misschien ook wel fijn voor jullie om aan te schaffen. Het maakt het allemaal wel een stukje minder ongemakkelijk. 
Het is belangrijk om goed met elkaar te communiceren. Zorg dat je voldoende voorspel hebt, zodat hij jouw lichaam leert kennen en jij zijn lichaam. Het beste is om te zorgen dat je alleen thuis bent zodat je niet gestoord kunt worden, want dan geeft dat wat rust en ontspanning om te weten dat er niet ineens iemand binnen kan komen. 
Het is een heel verhaal geworden; hopelijk heb je hier iets aan.