Onbegrijpelijke liefdessituatie

[i]ik ben nog steeds verliefd op mijn ex en dit is zo hatelijk.
Dus ik ga eens mijn verhaal doen :
Ik had een vriend , alles verliep goed totdat mijn ex me opeens weer begon te sturen ,ik kreeg weer de aandacht van hem die ik altijd wou , hij vertelde me dat hij me terug wou , ik was natuurlijk super blij & Hij vertelde me ook dat ik altijd speciaal voor hem zou zijn & dat hij wou dak ik terug van hem was , hij zei dat hij ‘jaloers’ was …
Ik werd terug weer meer en meer verliefd op mijn ex dus maakte ik het uit met mijn vriendje . Nu het uit is , stuurt hij me niet meer , of hoor ik hem niet meer , ik word er zo verdrietig van . ik weet echt niet meer wat ik er moet van denken& wat ik er mee moet doen … , ziet hij me nog graag of niet ? meende hij het wel echt wat hij zij of was het allemaal gelogen … het klonk allemaal zo echt … ik ga er gewoon kapot aan …

Als iemand me tips kan geven hoe ik er mee kan omgaan zeker reageren , dankuwel! [/i] :couplekiss_man_woman:

Sorry, maar ik vind jou best wel lullig. Dan was het blijkbaar ook niet erg serieus met je vriendje.

Karma is een bitch he.

Wie z’n gat verbrandt moet op de blaren zitten…

Oke, het is best lullig van je ex ja. Maar ik vind het ook lullig dat jij het uitmaakt met je toen-nog-huidige-vriend enkel omdat je ex wat dingen zegt… Die jongen weet nu gelijk hoeveel je werkelijk voor hem voelde.

Je moet gewoon je ex compleet negeren en zelf de fout niet nog een keer maken.

^Ah ladies, bekijk het zo; haar vriendje (nu ex) heeft de kans om iemand te vinden die gekker op hem is.

On topic: Het is heel erg klote, waarom vraag je niet wat hij nu wil? (je andere ex)

Ik wou echt iets in die trant typen.
Mijn ex en ik, wauw, wat een geschiedenis van aan uit aan uit.
Totdat ik mijn huidige vriend leerde kennen: wat kreeg ik opeens veel aandacht van m’n ex, of beter gezegd wat gaf ik hem veel van mijn aandacht en tijd
En in die tijd vond ik hem nog echt leuk, maar iets zei me dat ik niet het opnieuw moest proberen met m’n ex: na 2 keer een relatiebreuk en steeds weer onenigheid is het gewoon niet te doen.
En het werd maar erger, en het zwakte steeds meer af toen ik uiteindelijk een relatie met mijn huidige vriend kreeg, m’n ex heb ik uiteindelijk van alles verwijderd.
Ik hoop dat je een volgende keer, net als ik, de juiste keuze maakt.

Pfff jullie snappen me wat verkeert , het ging nu ook nie super he met mijn vriend waar het net mee uit was , ik kreeg amper aandacht van hem … Ja ik heb het mss een beetje verkeert geformuleerd , maar wat ik wou zeggen is dat ik nog steeds verliefd ben op mijn ex en dat hij beweerde dat hij dat ook op mij was, maar nu ineens laat hij me vallen als een baksteen . iedereen begrijpt me hier echt verkeert he .

ik heb hem helemaal niet aant lijntje gehouden? ik heb het juist uitgemaakt …

Ik vind ook niet dat je dit verdient, maar dit zeg je bijvoorbeeld nu.
Deze reden is overigens nog steeds geen excuus om in te gaan op avances van je ex, maar ik kan begrijpen dat je de aandacht wil van een (andere) jongen die ‘om jou geeft’.
Jouw ex was alleen maar uit om te testen of jij bereid was je relatie voor hem op te geven, met iemand die meer om je gaf dan die desbetreffende ex.
Het geeft hem een ego boost, maar de kans is miniem dat jullie ooit bij elkaar zullen komen.

ik denk dat iedereen me hier wat verkeerd begrijpt :stuck_out_tongue: ik heb men verhaaltje denk ik iets te verkeerd geformuleerd :stuck_out_tongue:

Daarom, ik denk dat wij de TS juist goed begrijpen, maar wij zijn bij onze vriend gebleven.
Ik wil hiermee echt niet zeggen dat het ‘een domme actie is’ blabla karma, want het is gewoon een moeilijke keuze, voor je ex heb je meestal ook gevoelens gehad.
En als je ex dan opeens je weer aandacht geeft, dat is iets heel anders dan wanneer je ergens anders een andere jongen tegenkomt.
Ik hoop ook niet dat jij of anderen die zo negatief reageren in zo’n situatie terecht komen, want het is echt lastig!

Ik begrijp je helemaal nichtje :slightly_smiling_face: Hij is degene die zich lullig heeft gedragen. Hij mocht nooit zo met je geflirt hebben… De mongol :wink: hearts

Maar ik denk dat ik best niet bij mijn vriend blijf als ik me zelf niet meer goed voelde bij de relatie he , en ja hoop ik ook , want tis precies of ik hier helemaal in de fout ben

pfff idd , dom geweest ook ze :confused: xx

Ik snap niet dat er hier wordt gereageerd dat het lullig is dat ze het heeft uigemaakt met haar vriendje. Had ze hem dan aan het lijntje moeten houden? Stel dat ze had gezegd ‘ik heb een vriendje, en mijn ex wilt me terug en ik denk dat ik weer verliefd op hem ben.’ hadden jullie haar dan aangeraden gewoon bij haar huidige vriendje te blijven?

Het is voor mij heel herkenbaar dat je denkt dat je over je ex bent, totdat je weer het contact krijgt wat je zo ontzettend hebt gemist. Dus wat een ongelooflijke eikel is hij om je zo weer te laten vallen, terwijl jij je vriendje voor hem hebt opgeven.

Als ik jou was zal ik hem dat heel duidelijk maken, en daarna het contact verbreken en hem vergeten. Niet meer in zijn lieve smsjes trappen, want je weet wat hij je kan flikken. Hij heeft eigenlijk zijn tweede kans al verspilt (omdat het je ex is) dus zet je zelf erover heen want hij is het je niet waard als hij je zo behandelt.

Jij begrijpt me nu eens voledig (:
ik ga dit gewoon doen en ik ga het hem nog eens goed duidelijk maken als ik hem in het echt zie . :slightly_smiling_face: , maar pff het ambetante is dat ik hem maar blijf graag zien hoe graag ik dat gevoel ook weg wil … Ik hoop dat ik echt iemand beter tegenkom :slightly_smiling_face: Dankuwel voorje hulp :slightly_smiling_face:

Nee hij ziet je helemaal niet graag, het enige waar ie niet over gelogen heeft is dat ie ‘jaloers’ is. Dat is 100% waar.
Maar jij hebt nu een jongen gedumpt, voor iemand die keihard tegen je liegt, trap er ajb NOOIT meer in.