onbegrijpelijk ;O

Ik snap hem echt niet meer :open_mouth:
eerst zeggen dat hij mij niet leuk vind.
Dan zoveel doen waardoor het wel zo lijkt!

Gister weer, ik was bij zijn zusje, en hij riep me echt de hele tijd, om allemaal nutteloze redenen.
Later gaat hij vragen welke mensen allemaal denken dat hij mij leuk vind ( ja dat denken er veel) met bigsmile.

Laatst was ik daar ook, zegt hij tegen zijn zusje ; vind jij *naam* leuk? je smst echt superveel met hem!
Maar zelf smst hij me echt superveel, en verteld hij daarin echt alles tegen me.
dus gister zei ze tegen hem; ja dan vind je *mijn naam* ook leuk want je smst zoveel met haar. zegt hij; ja nee nou… ( stilte) ik sms helemaal niet zoveel met haar :open_mouth: en toen zei ze; nee joh;p en toen lachte hij maar zei hij niks meer.

en we waren ook alleen in de garage, staat hij voor me, echt 5 cm van me af ofzo, en kijkt me heel lang aan, komt zijn moeder binnen zegt hij ineens, ja dit liedje is leuk he, draait hij zich om loopt hij weg.

Ik begin nu best wel te twijfelen eigenlijk ;p
Lijkt het nou alsof hij me leuk vind?
of haal ik me nou gewoon vanalles in mijn hoofd?

Vraag het hem weet je het meteen.

Maar ze heeft het hem al eens gevraagd…

zeg hem eerlijk dat hij je het gevoel geeft dat hij je toch leuk vind.
en dat hij gewoon eerlijk moet zijn over zijn gevoel en zich daar dan ook wel een beetje naar moet gedragen i.p.v valse hoop geven.

ik denk dat dat echt de enigste manier is om er achter te komen.

Vertel je ons wel wat zijn antwoord was? of wat er is gebeurd? :slightly_smiling_face:

nou ik heb het hem wel gevraagt, ( half jaar geleden) en toen zei hij dus; ik vind je leuk, maar niet leuk leuk. gewoon als vrienden!
Maar zijn zusje zegt dus ; hij doet veel kleffer tegen jou als tegen andere!
en laatst wou hij een x afspreken ( samen naar het centrum ;p) maar toen raakte ik in paniek :blush: en zijn we uiteindelijk met een groep gegaan.

Maar het was een half jaar geleden dat hij zei dat hij je niet leuk-leuk vond. Kan toch nu verandert zijn? Ik zou het hem toch nog een keer vragen, en als het niet zo is, zeg hem dan dat hij je wel dat gevoel heeft. Pluss dat hij dat dus beter niet kan doen omdat jij ervan in de war raakt.

Dat was inderdaad een halfjaar geleden, dat kan nu best veranderd zijn…
Vind jij hem ook leuk? Dan zou ik dat tegen hem zeggen, ik kan me niet voorstellen dat hij nu zou zeggen dat ie je niet leuk vindt. En als dat wel het geval is moet je inderdaad zeggen dat hij jou wel het gevoel geeft dat ie je leuk vindt en dat je ervan in de war raakt.

zo gaat dat nu met die dingen hè

Ik vind het wel lijken alsof die je leuk vindt, maar je hoeft het ook niet gelijk
te vragen ofzo, je kan ook gewoon met hem afspreken en dingen doen dan
komt het vanzelf wel uit…

Hij heeft al gezegd dat hij je niet leuk vindt, dus dat is het antwoord. Anders zou hij het heus wel rechtstreeks zeggen als je al tegen hem hebt gezegd dat je hem leuk vind.