Onbeantwoord ?

Heey hoi :slightly_smiling_face:

Ik ben echt al 1 jaar op een jongen
sinds dat hij bij mij op school is gekomen zag ik hem al wel zitten :slightly_smiling_face:
Hij staarde soms ook naar mij en hadden veel oog contact .
Na 2 maand was ik achter z’n naam gekomen via vrienden.
Ook had hij bij mij op hot gedrukt bij hot or not :upside_down_face: echt ik was zoooo blij !
Ik vroeg z’n nummer en hadden een klein gesprekje :slightly_smiling_face:
Maar verder ook niet veel contact
Ook heb ik een x een foto van z’n sixpack gekregen in ruil voor foto van mij (niet naakt ofzo)
Daarna was ik de heletijd de gene die hem whatsappte…

Dus eigenlijk is mijn vraag zou ik hem ooit kunnen krijgen ?
Hij is 2 en een half jaar ouder dan ik :slightly_smiling_face: en hebben best wel wat dingen gemeen

Xxx K…

HEEY HOI HALLO

Ja, nu hij zijn sixpack heeft laten zien gaan jullie zeker iets krijgen. :")

misschien verwachtte hij een soortgelijke foto terug en is hij daarom niet meer tegen je gaan praten

Zo te zien klikt het wel goed tussen jullie dus volgens mij is de kans groot dat jullie iets kunnen krijgen. Succes ! Verander aub uw avatar, ben namelijk realfan hahahaha

Ik had hem een x gevraagd en hij wou wel :slightly_smiling_face: alleen ik was niet echt overtuigd

Ik had een foto van mij in BH (snapchat)gestuurd ik zou dat echt nooit bij iemand doen maar alleen voor zijn sixpack deed ik dat

Ik had hem ook gevraagd wat hij wou doen op een afspraakje alleen hij had geen enkel idee :frowning_face: dus ik zei bios ? Hij “okee”

Lieverd, stuur alsjeblieft noooooit meer zulke foto’s naar jongens. Behalve als het je vriend is en jij het idee hebt dat die er niks mee zou doen wanneer het uit zou gaan. Ik hoop heel erg voor je dat je gezicht er niet op stond.

Voor de rest zou ik die jongen laten voor wat hij is. Als hij echt met je naar de bios wilde gaan had hij gevraagd wanneer je wilde gaan

Is dit een troll… Dit is een troll toch?

Ik betwijfel het, er zijn genoeg meisjes die zulke foto’s sturen.

En btw, hoe weet je zeker dat het zijn sixpack was? Stond z’n gezicht er wel bij op? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als ik jou was zou ik die jongen inderdaad laten voor wat het is. Naar mijn ervaring vraagt een jongen die geïnteresseerd is, zegmaar écht geïnteresseerd in jou als persoon, niet al zo snel of niet naar zo’n foto van jou. Ik vind het zelf een beetje raar om eerlijk te zijn. Om jezelf te sparen zou ik niet te veel energie meer in hem steken, want het komt op mij over dat hij er zelf geen of amper moeite voor doet om jou te spreken of te zien en dat hij je gewoon, sorry dat ik het zeg, aan het playen is. Tenzij hij echt graag met je wil afspreken, zou ik hem links laten liggen en jezelf een gebroken hart besparen. Succes :slightly_smiling_face:

Als ik jou was, zou ik ermee afspreken. Zo zal je wel zien of hij je leuk vindt of niet.

En aan alleen die zeggen dat jongens die echt iets voelen, niet zo snel foto’s vragen: Leer puberende jongens (ik praat over jongens tussen de 15 en 18) eens op zo een manier kennen. Je zal wel zien dat ze allemaal wel een foto willen. De ene zal het durven vragen, de andere niet. Zeker als je al vuil bent met een jongen gaat hij het nog sneller vragen, geloof mij. Leer de jongens eerst eens kennen voor je iets zegt.

Niet meer zulke foto’s sturen, dat is een. En ik denk persoonlijk als hij echt interesse had, hij jou allang eens gevraagd had of happiger was geweest op jouw vraag, sorry…

Ik denk dat ik ooit nog wel een x wat leuks met hem ga doen en als hij mij dan WEL leuk vind neemt hij vast contact op en als hij dat niet doet laat ik hem.
Echt dankje iedereen :wink:

zou kunnen, hoe oud zijn jullie?

Ik ben bijna 14 :slightly_smiling_face:))) en hij is 16 dus bijna 2 jaar verschil

Leeftijd is voor mij geen probleem …

Wauw, ik heb even het moment gemist dat 14-jarige slettenbakken werden die halve nudes opsturen :’)

Stuuur noooit zoon foto’s naar half onbekende jongens (en bij je vriend die je 100% vertrouwd zou ik nog uitkijken) Screenshotten kan makkelijk en doorsturen ook! En ga of wat afspreken of laat het.

Idd!
Zelfs ik stuur geen naaktfoto’s naar me vriend ook al vertrouw ik hem! Stel dat zijn mobiel word gejat of zijn vrienden hem ineens voor de lol afpakken of wat dan ook.

stuur nooit zulke fotos naar jongens, en meid je bent nog maar 14…

maar ah: ik zou ermee afspreken en kijken of het klikt
succes