onafhankelijk zijn?

hey!

ik vroeg mij iets af: zijn jullie heel onafhankelijk in een relatie? en zijn jullie vanzelf zo of moet je dan echt af en toe tegen jezelf zeggen: “hé doe normaal”?

ik ben namelijk in relaties nogal afhankelijk van een jongen; ik wil hem dan echt supervaak zien en smsen, en ik overreageer ook snel als hij een tijdje niet meer zo vaak laat zien dat hij mij graag ziet… of als hij heel veel dingen doet met zijn vrienden en veel minder met mij. ik vind dit echt heel lastig, want ik wil niet als een zeurderig meisje overkomen…
bén ik gewoon zo? of kan ik onafhankelijker ‘worden’?

oh, zo ben ik ook hoor ;$
maar dat is toch logies, het is jóun vriendje,
ik denk datje meer dingen met vriendinnen moet doen,
net als hem een beetje, en niet téveel smsen enzo,
maybe dat het lijkt of je hem stalkt, ookal is dat niet zo.
hihi ,

ik weet geen raad sorry

:four_leaf_clover: upje

heb hetzelfde, probeerte minderen opeen of andere manier

Het kan zijn dat je karakter gewoon zo is, maar dan is het niet zo dat je dat niet kunt veranderen. Probeer jezelf gewoon te beheersen, wees onafhankelijk. Juist als je zo aanhankelijk bezig bent jaag je hem weg. De meeste jongens willen een meisje dat lekker haar eigen ding doet.

Heb ik ook als ik iemand echt heel heel heel erg leuk vind =P

ik was best onafhankelijk in mn vorige relatie. De ene keer zagen we elkaar elke dag en de andere keer hadden we gewoon wat meer tijd voor onze vrienden enzo. je moet het gewoon in balans houden en evenveel aandacht besteden aan je vriend en vriendinnen :slightly_smiling_face:

Ik haat dat zo erg, vooral als het ook zo klef is. Ik kan daar echt niet tegen. Sommige vrienden van mij zeggen ook wel dat ik juist de man in de relatie ben en mijn vriendje dan de vrouw zou zijn (als je snapt wat ze bedoelen, haha).