Onaangename situatie tijdens uitgaan

Hallo,
Ik schrijf hier anoniem omdat dit nogal een onaangename situatie is en ik echt niet weet bij wie ik hiermee terecht kan…
Het is namelijk zo dat ik eergisteren avond ben uitgeweest in de stad met een vriend (geen lief) en we veel gedronken hadden. Zoveel drink ik normaal gezien niet, en aangezien ik niet zo groot en mager ben word ik snel zat. Maar mijn probleem is dat ik mij alles altijd herinner, en ook hij is hiervan op de hoogte. Toen we terug gingen naar de auto heb ik (en nu komt het onaangename deel) per ongeluk in mijn broek gepist… Gelukkig had ik er een zwarte aan en viel dat niet zo hard op, totdat we 100 meter verder waren en hij dit opmerkte. Je gaat toch niet zeggen “Oei ik heb in mijn broek gepist” en dus had ik direct een excuus dat er in het toilet water was en ik uitgegleden was. Ik was ook degelijk op wc, maar dit was zeker een uur of meer geleden. Natuurlijk voegde ik eraan toe dat ik zo al een tijd aan het stappen was en vroeg waarom hij het niet eens gemerkt had. Hij geloofde mij (zoals het al te verwachten was) niet en bleef maar heel de rit vragen hoe ik in godsnaam in geslaagd was om mijn benen vanvoor en vanachter helemaal nat te maken op de grond op het wc…
Gisterenmorgen stuurde hij als eerste een sms of ik oke was na mijn zatte bui. Ik kon het toeval met mijn broek maar niet vergeten en stuurde dat tijdens het uitglijden zelfs een deel van mijn riem is nat geworden waardoor deze nu gekromd is. Had er direct spijt van dat ik er zelf terug over begon, maar wat gedaan is, is nu eenmaal gedaan. Als antwoord hoorde ik enkel dat hij het raar vond, en op mijn laatste sms heb ik geen antwoord gekregen…
Ondertussen zijn we nog een dag verder en nog steeds geen antwoord. Ik maak me echt zorgen, want ik zou er alles voor doen om het te vergeten en er nooit meer op te moeten komen. Hij is ook geen beste vriend waar ik het gewoon tegen zou kunnen zeggen, want ik ken hem namelijk enkel een maand en dit was ons eerste keer uitgaan. Ook is hij 5 jaar ouder (ik ben 17) wat de situatie alleen maar moeilijker maakt. Ik wil hem voor geen geld kwijt, maar hoe het verder moet weet ik ook niet…
Wat zouden jullie doen? Dat is mijn eerste keer van mijn leven dat ik zoiets meemaak, want ga namelijk niet zo veel uit en ben meer van het stille type, heb ook nog geen echt lief gehad op mijn 17 jaar…
Deze 2 dagen voel ik mij gewoon leeg vanbinnen, eet ook helemaal niets omdat ik niets binnenkrijg. Graag ook geen kwetsende berichten, want weet nu zelf ook wel dat dit een no-go is en zou het niet weer willen horen. Dit maakt noch de situatie, noch mijzelf beter…
Bedankt voor iedereen die zijn tijd erin gestoken heeft om dit te lezen en eventueel ook geantwoord heeft.
Groetjes, L.

Ik vind het bericht nogal onduidelijk eigenlijk…

Wat is gebeurd is gebeurd. Daar kun je nu niets meer aan veranderen dus probeer t naast je neer te leggen. En waar zit je nog meer precies mee? Dat hij niks meer laat horen… Stuur hem gewoon nog een sms of bel hem op om te vragen hoe of wat. Heb jij meer duidelijkheid.

Ohh wat vervelend voor je, zeker omdat je hem niet zo goed kent. Tja hij geloofde je toen al niet, dus ik denk dat hij het wel doorheeft. Wat was je laatste sms’je naar hem? Misschien moet je het gewoon opbiechten en hem vragen of hij aardig genoeg is om het niet door te vertellen.

Kijk, het is hoe je ermee omgaat. Ik zou het denk ik heel erg vinden maar er op dat moment gewoon om lachen. Maar niet iedereen is zo, succes!

Oei, lastige situatie zeg!!! Ik zou het proberen te vergetn en er voor zorgen dat hjij he ook vergeet.
xxx MOI

ps: veel suc6 verder!!

let niet op hoe ik het getypt heb, heb toetsenbord deed raar

Weet je, sommige situaties zijn gewoon zo hopeloos genant dat je er het beste een flinke dosis zelfspot tegenaan kan gooien en tegen jezelf moet zeggen: fuck it.
Die jongen is niet dom, hij heeft sowieso doorgehad wat er echt aan de hand is (dat ruik je ook), sms hem waarin je het toegeeft en maak er een grapje van. Gewoon zeggen: oke, ik geef het toe maar ik schaam me verschrikkelijk hard, dit en dit is er eigenlijk gebeurd. Vergeef het me alsjeblieft en laten we er NOOIT meer over praten. Hij moet wel heel harteloos zijn als hij je om zoiets dumpt joh, zulke dingen kunnen iedereen overkomen.

Of je zegt gewoon: ‘Ik moest zo hard lachen dat ik in mn broek plaste en ik durfde het niet te zeggen, sorry. Het is nu eenmaal genant oke :stuck_out_tongue:’. Grote kans dat hij je vergeeft, voor zover dat al nodig is. Verder niet meer over doorgaan, gewoon lekker over andere dingen babbelen :slightly_smiling_face:

Mijn laatste sms was een verduidelijking hoe het was gebeurd… Normaal gezien is hij altijd de laatste die iets stuurt, tenzij ik echt eindig. Hij kan het niet doorvertellen, omdat we geen gemeenschappelijke vrienden hebben. Ik zou er ook om kunnen gelachen hebben als ik de volgende dag er zelf niet over begon te liegen…

Ik ben het volledig met je eens, maar ik heb er over blijven liegen… En stel je voor dat hij het uiteindelijk toch geloofd? Dan is het stom van mij om het zelf toe te geven, nee?

Een meisje dat 17 jaar oud is plast niet in haar broek, tenzij ze een probleem heeft, niet? Ik kan nu toch moeilijk zeggen, ja ik heb in mijn broek geplast die vrijdag en ja ik heb heel die tijd tegen je gelogen? Of wel?

Meid sorry maar even een harde wake-up call: hij heeft sowieso allang door dat je aan het liegen bent. Anders zou hij ook niet zo reageren. Je kan het beter nu toegeven en een hele hoop awkwardness voorkomen later.

Ja ma wie weet geloofd hij mijn verhaal? :slightly_smiling_face: Hij had ook al veel gedronken…

Misschien… maar beeld je ineens in in zijn situatie. Je gaat uit met een vriendin, ze heeft een overduidelijke in-broek-geplast-vlek in haar broek en zegt dat ze is uitgegleden in de wc, waar ze een uur?! geleden is geweest. Bovendien ruik je waarschijnlijk ook nog eens een vage plaslucht… Even eerlijk, zou jij het geloven?

Maar je opties zijn ook vrij beperkt, of je houd je verhaal aan en begint er niet meer over en hopelijk doet hij normaal tegen je, of je geeft het toe en begint er daarna niet meer over.

Als hij zo reageert, gelooft hij je sws niet. Zou ik ook niet.
Je kan er, wat hierboven wordt gezegd, toch beter zelf mee komen en het toegeven…

Oke, je hebt wel gelijk hoor… Misschien is het beter om er niet over te beginnen dan is hij het hopelijk ook vergeten? Voor welke optie zou jij kiezen?
Ik hoop echt dat hij me zelf smst over iets anders en dat het definitief over is daarna. Wat alcohol allemaal met je kan doen eh, ongelooflijk! Kon ik maar de tijd terugdraaien…

Langs de andere kant, wat kan hem dat schelen? Of ik nu toegeef of niet, het is over en je kunt het niet veranderen… Als iemand anders dat zou overkomen zou ik ermee beginnen lachen en als een domme grap beschouwen. Hij daarin tegen deed echt heel serieus daarover. Dat was eigenlijk ook de reden dat ik direct begon te liegen.

Dringt het dan echt niet tot je door dat hij misschien niet meer reageert omdat hij wéét dat je liegt? Ik zou ook niet met een liegend typ een relatie willen.

Je kunt hem ook zeggen van, ik moet je iets vertellen, maar je mag niet boos worden, en dan ik heb in mijn broek geplast. Als hij dan boos wordt of je raar vind, is hij ook niet de moeite waard om nog langer mee om te gaan, bekijk het positief, misschien is hij blij dat je niet meer liegt (als we er vanuit gaan dat hij weet dat je liegt) en kan hij ermee lachen. Als je het verteld creeer je juist ook een grotere vertrouwensband en wordt het closer tussen jullie.

Je kunt er dan ook voor kiezen niks te zeggen, met het grote risico dat hij wel weer normaal tegen je zal doen maar wel altijd in zijn achterhoofd zal houden dat je gelogen hebt. Ik heb ook ‘vriendinnen’ waarvan ik weet dat ze ooit iets tegen me gelogen hebben en dan denk ik echt hoe kun je mij zo dom inschatten?

Oh dit is wel heeeel genant, maar geloof mij, over een jaar lach je je hier kapot om.
Ik heb een keer in de auto van een vriendin gekotst na een zatte avond :’)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu kut voelt! Ik zou me ook rot schamen, maar je kunt het inderdaad beter gewoon toegeven. Dan ben je daar ook vanaf. Ik denk ook dat hij er echt niet zo’n punt van maakt, als het een goede kerel is ziet hij de humor er ook wel van in.

Zoiets kan gewoon gebeuren!