onaangenaam veel stress

Hey meisjes
Ik merkte net dat ik een berichtje had van een jongen die ik niet ken maar ik vind hem wel al super lang een hele knappe jongen. Nu heb ik echt schrik om het te openen, ik krijg gewoon nu al buikpijn.
Terwijl 1 stom berichtje niet veel betekend heb ik schrik om iets fout te zeggen/doen.
Ik ben altijd al heel verlegen geweest maar dit zorgt echt vaak voor problemen, dan word ik stuntelig, val ik, heb ik buikpijn dit is altijd zo, meestal zeg ik af omdat ik me zo slecht en te zenuwachtig voel!
Ik wil ook eens kunnen genieten van aandacht of een afspraakje, maar met mijn onzekerheid lijkt dit niet te lukken, het gaat nu niet specifiek om dat berichtje maar ik realiseer me nu dat het echt erg word en dus wil ik er echt wel iets aan doen … Hebben jullie tips?

xoxo

Het berichtje lezen en denken: nee heb ik, ja kan ik krijgen. :slightly_smiling_face:

Lezen, wij kunnen je wel tips geven.

Zou je trouwens het smsje hier in het topic kunnen plaatsen?

Hey dankjewel Cluddclo ik zal er aan proberen denken :slightly_smiling_face:

En het was geen speciale sms het ging er gewoon over dat hij me nog moest tracteren omdat ik iets had bezorgd bij een vriend wat hij nog moest afgeven…

Maar gewoon het feit dat hij tegen me praat ( maakt niet uit over wat) maakt mij al zo zenuwachtig!