on-sociale vriend..

ik word de laatste tijd echt gek van mijn vriendje! ik vind hem hartstikke lief hoor maar hij zou volgend weekend hierheen komen (hij woont niet in de buurt dus ik zie hem niet elke dag) en nou is volgende week vrijdag een vriendin van me jarig, maar hij mag haar niet (en hij heeft nieteens een reden om dr niet te mogen), en ik wou toch even naar haar verjaardag gaan met hem samen dan, maar een uurtje ofzo, maar nou wil die dus persee zaterdag pas komen omdat ie niet naar haar verjaardag wil, terwijl ik dacht dat ie vrijdag al zou komen…
en hij mag mee op wintersportvakantie van mn ouders en dat lijkt me dus superleuk (hij kan alleen niet skieen of snowboarden dus moettie nog wel ff leren dan) maar dat wil die dus ook al niet! hij veranderd telkens van onderwerp als ik het erover heb…
wat moet ik hier nou mee?!

sorry voor het lange verhaal, en bedankt voor het lezen.

Asociale. Ja ff verbetering. =P

En ik denk dat je het beste gewoon met hem moet praten en vragen waarom hij zo doet.

ik zal vragen voor een reden en als hij dat neit heb dan dumpen dan is hij gewoon een egotripper die aan zich zelf denkt…

oja je hebt gelijk haha was helemaal vergeten dat dat woord bestond :’]

maar ja dat heb ik dus al n paar keer gedaan maar dat werkt niet want dan krijgen we ruzie en dan zegtie van laat maar, omdat ie dr dan niet verder over wil praten en ik voel me dan ook weer klote omdat ik ruzie met m heb

ten eerste: het is asociaal, niet onsociaal.
en veranderT is met een t.
En dit is een lastig probleem.
Soms mag je mensen gewoon niet, daar kun je niets aan doen.
Hij mag zich wel één uurtje opofferen, of anders laat je hem bij jou thuis tv kijken in de tijd dat je naar je vriendin gaat.

Over dat skiën, zeg gewoon dat als hij niet wil leren skiën híer, dat ie daar op les moet. Of dat hij het zelf moet weten maar jij wel je eigen tempo gaat en dat je niet op hem wacht als hij achterloopt.

@Juul_ : dat vind ik nou ook weer overdreven, zij houdt waarschijnlijk gewoon van dr vriend dan dump je die niet zomaar

verder weet ik ook niet wat je wél kan doen trouwens :flushed:

nee inderdaad, hem dumpen was ik niet van plan nee :stuck_out_tongue:

nou ok dumpen dan niet maar ok… maar als jij dat steeds bij hem zal doen hou zou hij dat vinden dan praat er goed over anders komt er nooit een oplossing… en waarom zijn mannen zo vreemd:P

Jaaa, ik vind ook dat Jesse 'n beetje flauw doet…
Ik snap niet waarom die niet wil komen, ik bedoel, Lisan en ik zijn er ook!
Hij blijft toch bij jou staan hij hoeft niet persee heletijd bij Michèlle.
Ze heeft hem niks gedaan.

En de vakantie, ik snap dat hij het eng vind als je niet kan skieën en een beetje last van heimwee hebt ofso…
Maar dit is echt een kans, skieën enzo is leuk.
en samen in de sneeuw.

Upje.

ja naja k had het er net nog over met m maarja toen zei die van oke dan kom ik niet?? o.o nouja dat meende die dan niet maar hij vond dat ik zeurde ofzo >.<

Vreemd!
Ik zou gewoon open kaart met hem spelen. Alles op tafel leggen wát je dwars zit, als ie weer zegt: ‘‘laat maar’’, zal ik gewoon hard wezen en zeggen nu moet je luisteren!. Als mijn vriend zo was, dan vond ik dat echt een enorme minpunt in echt alles, als het zo doorgaat, moet je hem misschien laten schrikken bijv. een break ofwatdanook.

bedankt voor het advies, ik ga denk ik een keer met m praten en dan zeg ik oke nu vertel ik alles wat me iriteert aan je en dan daarna is het jou beurt, en dan proberen we dat te veranderen.

Misschien houd ie niet van drukke sociale gebeuren?
Ik kijk bij dat soort dingen ook de kat uit de boom. (oke tegen een wintersport vakantie zou ik geen nee zeggen)

Ja, maar om het dan ook voor je vriendin te verpesten? Het is toch geen druk sociaal gebeuren als het gewoon een verjaardag is.

Praat gewoon met hem,
het is je vriendje dan mag je dat soort dingen best zeggen.
alleen zorg dat het hem niet kwetst(:

toch kan hij daar een hekel aan hebben…
ook al is het rustig enzo
ik heb er ook een hekel aan maakt me niet uit hoe druk of rustig het is ik haat het gewoon iedereen feliciteren en al die dingen nee dat vind ik maar niks misschien heeft hij daar ook een beetje last van?

ik denk dat hij heel onzeker is, misschien hebben jullie nog niet zo lang en is hij bang dat hij niet geaccepteerd word door je vriendinnen en familie ?

anders is het gewoon een koppige chagrijn die maar lekker de hele dag binnen moet gaan zitten mokken :wink:

ik denk dat het een beetje van beide is haha, hij kan noggal koppig zijn inderdaad, maar we hebben toch al wel een jaar nu en we hebben eerder ook bijna een jaar gehad maar toen was het uit gegaan door de afstand maar we bleken toch niet zonder elkaar te kunnen maar ja hij heeft een hekel aan al mn vrienden, en mijn vader kan nog wel eens opmerkingen maken van ja waarom zoek je niet iemand die dichterbij woont! >.< (maarja dat zegt ie dan tegen mij en niet tegen hem)

hmm
apart joch
laat hem weten dat je hiervan baalt, maar ga gewoon verder met je leven, niet je vriendinnen afzeggen hiervoor ofzo

later moet hij ook wel eens dingen doen die hij liever niet wil met mensen die hij niet mag