Omtmaagding

Niet dat ik het van plan ben nou al te doen, ik heb nog maar een twee weekjes met mijn vriendje :’) Maar ik vraag me gewoon af he, hoe dat voelt! want ik hoorde een paar meisjes in de toiletten van school praten die zeiden dan dat ze moesten huilen van de pijn. Het leken me dan ook wel van die ‘‘aanstellerige meiden’’, maar ik vroeg het me gewoon af waar je het ongeveer mee kan vergelijken.

Nee, het deed bij mij weinig pijn, ik vond er gewoon niet veel aan.
Of het pijn doet hangt af van een hoop zaken, dat is van tevoren niet echt te zeggen…

Het is alleen niet echt ergens mee te vergelijken :’)
Een manier waarop je kan zorgen dat het geen of weinig pijn doet is in ieder geval heel duidelijk aangeven wat je wilt en wat je wel of niet fijn vindt. Kan heel eng zijn, maar als je vriendje weet waar hij rekening mee moet houden en wat wel of geen pijn doet is het voor jullie allebei fijner.

Maar bij mij werd het pas na een aantal keer doen echt leuk, haha.

Omtmaagding haha : ')

Het kàn pijn doen, en de eerste keer wil niet altijd bij iedereen lukken. Ik had geen pijn, de eerste keer voelde ik zelfs vrij weinig, dusja. Je moet in ieder geval niet verwachten dat het de eerste keer perfect gaat.

de 1e keer voelde ik niks geen pijn maar de 2e en 3e keer was een hel haha. up

hahaha, jaa ontmaagding klinkt eigenlijk wel stom maargoed xd

by my deed het dus gewoon helemaal geen pynn;; ook nooit gedaan ofzo.,
dat verschilt natuurlyk per persoon. x)

Heel raar, de eerste keer voelde ik geen pijn maar daarna wel…

dat is voor iedereen anders denk ik hoor. iedereen heeft een ander lichaam en reageert op dingen anders, dus qua pijn kunnen we allemaal wel vertellen of het zeer deed of niet, maar niemand kan jou nu vertellen of het zeer gaat doen. er zijn wel dingen die je kunt doen zodat het mínder pijn doet, maar misschien doet het dan alsnog ziek veel pijn, of merk je niets. (dingen als lang en goed voorspel enzo, maar dat is niet belangrijk denk ik) en voor de rest zou ik alleen maar zeggen; verwacht er niet te veel van, het is vaak stuntelig en raar en wennen en niet romantisch zoals in films.

De eerste keer deed wel pijn, maar huilen nee dat hoefde ik ook weer niet. Ik dacht achteraf oh is dit nou eigenlijk alles,
Een vriendin van mij moest wel huilen maar dat kwam gewoon omdat ze heel erg gespannen was en omdat het bij haar veel pijn doen.
Maar idd ieder lichaam reageert er anders op, dus wie weet doet het bij jou wel helemaal geen pij (:

Ik had behoorlijk veel pijn :’) We moesten uiteindelijk maar stoppen omdat ik gewoon echt pijn had.

Mijn eerste keer deed niet echt pijn en we hebben ook geen lang voorspel gehad… In het begin was het een beetje stekerige pijn, maar toen dat over ging was het eigenlijk best fijn!

bij mij deed het wel een beetje pijn en ik had ook wel een beetje bloed, maar je moet gewoon niet te zenuwachtig zijn, anders heb je sowieso pijn. ja ikw eet het makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet gewoon echt goed aangeven hoe en wat!

Het deed bij mij in het begin eventjes zeer, daarna niet meer. Het was wel even ongemakkelijk, nouja, we waren allebei nog maagd dus het is dan een beetje proberen en kijken wat je lekker vind.

Bij mij deed t geen pijn, ook de keren daarna niet

Ik voelde de 1e paar keer wat pijn, maar als hij eenmaal 'door was (zeg maar) dan deed het geen pijn meer (:

In het begin deed het wel eventjes heel erg pijn, maar daarna viel het wel mee. De 2e keer deed het in het begin nog steeds een beetje pijn (steken), maar de keren daarnaa nooit meer last gehad haha.

het is echt superbelangrijk dat je je relaxt en niet druk maakt. Ik deed dat wel mijn eerste keer en het deed echt superveel pijn, bloedde als een gek. maar de tweede keer ontspande ik veel meer en deed het ook veel minder pijn… succes :angel:

Bij mij deed het ook erge pijn, maar we waren allebei nog maagd, dus dan voel je je wel prettiger :slightly_smiling_face:, omdat we beide niet echt wisten wat we deden, we waren ook 18, dus er wel klaar voor enzo, maar ik bloede ook een beetje…

Het duurt idd een paar keer voordat het lekker word, maar het doet nu nog steeds soms wel pijn als hij te diep gaat zegmaar :'D

Gewoon ontspannen.
Bij de een doet het wel pijn bij de ander niet.

Het gaat toch een keer gebeuren (neem ik aan) dus laat het maar komen, je kan er toch niet omheen xD.