Omschrijf jouw hoofdpersoon

Zoals de titel al zegt. Het kan gaan over een persoon maar misschien gaat het wel over een vriendengroep. Zo kom jijzelf of iemand anders jouw hoofdpersoon beter kennen en het kan handig zijn voor enige ideeën.

De mijne is voor een groot deel Eleanore Monet. Een 16-jarig meisje met tiener struggles, een liefde voor chocolade, huilfilms en haar beste vriendin Lori. Eleanore, ook wel Nor of Elea genoemd is een echte dromer. Zij is een verlegen persoon met een creatieve gedachten maar zeker geen buitenstaander.

Ik moet toegeven dat ik dit voor ogen heb, ik heb namelijk de hoofdpersonage nog niet echt goed leren kennen maar dat komt wel goed. En hoe zit het met jullie hoofdpersoon/personen?

Het kan handig zijn voor het verder komen met een verhaal, voor ideeën. Om zoals ik al zei, meer over een personage te weten te komen o.a.

Tess Smit. 15 jaar, ze kan heel vrolijk en positief zijn, maar vaak als ze thuis is is ze erg depressief. Ze is niet populair, maar zeker wel mooi. Haar beste vriendin is Sofie Pearson, een Brits meisje die altijd vrolijk is en houdt van sarcastische grappen.

Mijn hoofdpersoon is Macy Bennet. Macy is een meisje van 16/17 jaar. Ze doet het goed op school en heeft alles al uigestippeld voor haar toekomst. Ze houd veel van tekenen en dat is ook zeker wat ze doet, als er iets gebeurt met haar op de nacht dat ze 17 jaar word. Haar gave word namelijk wakker gemaakt. Haar oogkleur veranderd van bruin naar wit met rood. (Ik wijk helemaal af van het punt dat ik meer te weten kom over mijn hoofdpersoon haha :cold_sweat: ) Macy is best een verlegen meisje, maar zeker geen lelijk meisje om naar te kijken. Ze is alleen niet meer zo zelfverzekerd nu ze haar gave heeft.