Omschijf jouw perfecte jongen.

Ik weet dat een “perfecte” jongen niet bestaat, maar toch denk ik dat bijna iedereen een ideaal-plaatje heeft. Zowel over het uiterlijk als het karakter.

Het leek me leuk om een topic te maken, want ik ben namelijk wel benieuwd naar wat jullie leuk vinden aan het uiterlijk en karakter van een jongen, foto’s delen mag natuurlijk ook. :flushed:

Ik zal beginnen.

Uiterlijk: Een redelijk lange jongen tussen de 1.83 - 1.90. Brede rug, brede schouders. Mooie spieren maar niet te overdreven gespierd. Hij moet een mooi kleurtje hebben, een mooi wit en recht gebid met een mooie lach. Bruin haar, groene/grijze ogen.

Innerlijk: Hij moet natuurlijk lief zijn. Spontaan. Open. Gek. Maar ook de tijd nemen om mijn verhalen aan te horen en mij ermee willen helpen. Hij moet trouw zijn. Tijd en moeite in mijn willen steken. Niet opgeven na een ruzie. Mij vertrouwen. Interesse tonen in de dingen die ik doe. Niet zo overbezorgd zijn.

Nu ben ik benieuwd naar jullie omschrijving!

er ging even iets mis :’)

+ Mijn humor begrijpen/zelf leuke humor hebben.

Hahah helemaal mee eens!

Al zou die ‘perfecte’ jongen mij nooit zien staan, en bestaat hij zelf ook niet, of hij is homo.

Als je mijn vriend kent weet je wat ik de perfecte jongen vind :smiling_face_with_three_hearts: .

Uiterlijk: Ikzelf ben 1m67 dus dan moet mijn perfecte jongen ietsjé groter zijn, of even groot, dat vind ik niet zo’n probleem. Fit (mooi lichaam, niet té gespierd). Een mooie glimlach + tanden aka goed verzorgd (oja zijn hele lichaam moet verzorgd zijn… Ik zelf ben ik de weer met luchtjes/deo/bodylotion ect, ik háááát vieze lichaamsgeurtjes). Kleur ogen? dat maakt mij niet zoveel uit iig. Ik heb wél een zwak voor jongens met donker haar :") haha, dus geen blond, hij moet een stoer uiterlijk hebben, geen macho ofzo maar gewoon stoer.

Innerlijk: Lief, direct, eerlijk, betrouwbaar, aardig, 100% voor mij gaan, Ik heb flauwe humor en mijn vriend moet ook zoiets hebben :’). Hij moét van disney/horror films houden, aangezien ik er zowat verslaafd aan ben. Als ik wat te vertellen heb, dat hij aandachtig luistert én ook advies geeft, dus niet eventjes: ‘’ ja’’ of ‘‘nee’’ knikken. Mijn ex liet alles aan mij over, qua ideetjes om te doen enzo, dus mijn toekomstige vriend moet OOK het heft in eigen handen nemen. + Mijn vrienden/mij/familie/ouders respecteren, ook heel belangrijk.

uiterlijk

• sprekende ogen
  • los haar, ik bedoel dat het niet kleeft van de gel
  • schone tanden en geen dikke zweetlucht
  • geen overgewicht, lang

innerlijk

• humor
  • lief
  • zorgzaam
  • onafhankelijk

Een combinatie van dit

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2012/9/7/1347000391226/One-Direction-at-the-MTV--010.jpg

Of gewoon alle 5

innerlijk: lief, niet macho, betrouwbaar en niet oppervlakkig
uiterlijk; donker haar, bleke huid I LOVE IT
http://lh4.ggpht.com/-N2Od9UjgWD8/Sa13rF-69PI/AAAAAAAABCA/IahKm602S9w/rob%25207.jpg

http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/913293/2/stock-photo-913293-russian-boy.jpg

Uiterlijk: een lange jongen, rond de 1.80/1.85, brede schouders, niet te mager maar ook niet zo’n spierbonk :’). ogen. ik heb iets met ogen. ze moeten mooi zijn, ik heb het meest met bruine ogen. mooie lippen en lach, bruin haar. een leuke kledingstijl maar hij moet ‘s ochtends echt niet langer voor de spiegel staan dan ik. ik val trouwens niet alleen op hele modellike jongens, ik vind diegene leuk of diegene niet leuk. niet dat ik voor een jongen sta en letterlijk dit lijstje afstreep. :’)

Innerlijk: Stoer en lief. hij moet al te soft zijn; dan vind ik diegene al snel saai. hij moet me verassen met kleine liefigheden, wanneer iemand nonstop lieve dingen zegt vind ik ze niet lief meer. hij moet ook niet te arrogant zijn, en met zn beide benen op de grond staan. hij wil nieuwe dingen met me probereren, humor hebben. en spontane dingen met mij willen doen.

jeetje wat een waslijst.

Ik vind het belangrijk dat hij langer is dan ik. Ik vind het maar niks als een jongen kleiner is dan ik, daar val ik ook gewoon niet op. Uiterlijk maakt me verder niet heel veel uit, ik ben al op verschillende typen jongens gevallen. Wel allemaal blank, maar dat is, denk ik, toeval en omdat ik persoonlijk niet veel jongens ken die getint zijn.

Bij het innerlijk vind ik het belangrijk dat hij humor heeft. Verder mag het van mij best een rustige, introverte jongen zijn, zo ben ik ook meer. Spontaan is ook prima, zolang hij maar niet te overenthousiast is.

Verder vind het ik belangrijk dat hij slim/intelligent is. Kan lullig klinken, maar ik zie wel zeker niveau verschillen tussen jongens en ik wil iemand met wie ik kan praten, ook over zwaardere onderwerpen.

De jongens waar ik tot nu toe op ben gevallen, hadden dit allemaal, dus heel kieskeurig is dit lijstje niet.

UP, Ik ben benieuwd!

Beetje iemand als Taylor Lautner hahaha
uiterlijk hoeft niet persé maar volgens mij is hij echt heel lief enzo

Hij is rond de 1,83, namelijk precies even groot als ik, hij heeft halflang kastanjebruin haar wat er de laatste tijd altijd uit ziet alsof hij net uit bed komt wat ik eigenlijk helemaal niet zo mooi vind. Hij is wit, op die manier dat hij nooit bruin zou worden en hij heeft sproeten. 100000en. Dingen waar ik normaal gesproken niet op zou vallen maar die hem zo goed staan. Hij heeft heldere blauwe ogen, de mooiste ogen van de wereld, dat dan weer wel. Hij heeft een leuke kledingstijl, vaa blousjes of vestjes aan. Hij is soms net een meisje, hij luisterd altijd, weet precies wat hij moet zeggen en heeft het beste advies van iedereen. Als ik me niet goed zou voelen zou ik naar hem gaan ipv naar mijn beste vriendinnen. Hij is tegelijkertijd ook ontzettend grappig en zou me altijd kunnen opvrolijken. Hij is zorgzaam en zou alles voor me doen.

Déze jongen bestaat wel en is alles wat ik onder perfect versta.

Aaahw heel lief!

http://manandfashion.files.wordpress.com/2011/10/francisco-lachowski-6.jpg

nuff said

:bowing_man: :bowing_man: