Ik vind sommigen van jullie echt ongelooflijk lullig.
Zij vraagt om hulp, en niet om; ‘stel je niet aan’ en ‘ik kan het wel gewoon dus…’ en ‘mijn vriend liet het hw wel zitten voor mij’.
Echt waar, sommigen van jullie hebben geen hart? I know her, en het is inmiddels uit met haar vriendje.
Zij wil heel graag naar 't VWO en ze wil haar toekomst niet verneuken. Dus zij wil wél haar best doen op school. En ze zag haar vriendje echt hartstikke vaak, dus zíj stelde zich niet aan, maar hij, want hun eerste ruzie begon omdat zij één enkel keertje niet kon.
Híj stelt zich ongelooflijk veel aan, en ik dacht dat die meisjes op Girlscene aardig zijn? Nou, er zitten ook génoeg sletten bij.
Ik ga volgend jaar naar 't Assink dus, (waarschijnlijk ook naar HAVO/VWO) en als een vriendje écht van je houdt, zou ie het toch niet erg vinden als je ook je best wil doen op school?
Maargoed, jij vroeg om hulp.
Ik zou mijn huiswerk gewoon lekker snel en relaxed maken als je uit bent, en gewoon wat vaker bellen, msn’en, sms’en, etc.
En 's avonds kun je vast wel komen, al is het maar even. Ik denk dat een echt góed vriendje het niet erg vindt hoe lang hij jou ziet, als hij jou maar ziet. Ik heb nog nooit een vriendje gehad hoor…
xx.