omijngod, wat nu?

ik heb dus een probleem. ik zit in de 2e op het havo/vwo, en ik heb het dus altijd superdruk met huiswerk en school enso. en mijn vriendje zit op het aoc, heeft nooit huiswerk, vroeg uit, ens. ik kan dus steeds heel weinig met hem doen.

nu zegt hy dat zijn verliefdheid een beetje over gaat. omdat we elkaar niet vaak sien. wat nu? ik wil hem echt niet kwijt.

xxf.

Je hoeft echt niet je hele leven HW te maken als je in de 2e havo/vwo zit,
in de 3e wordt het nog drukker &zo voort! Dus als je nu al niets anders meer doet dan huiswerk maken. … .

dit vind ik echt een lullige reactie, ze vraagt om hulp en niet om dit.

ik denk dat je het beter moet inplannen, bijv. als je uit school komt begin je meteen aan je huiswerk en in de avond spreek je af met je vriendje. in het weekend kan je wat meer tijd met hem besteden enzo! :slightly_smiling_face:
probeer je huiswerk in te delen, maak een schema voor jezelf! dat heeft mij ook altijd geholpen. praat er met je vriendje over dat school heel belangrijk is voor je op dit moment en dat je het heel graag wilt combineren en dat hij dat moet begrijpen, en vraag anders of hij je wilt helpen met je huiswerk!

heb je geen studieuren ofzo op school? veel scholen iig wel, kan maar zo zijn dat jij dat niet hebt :stuck_out_tongue:
maak gelijk uit school huiswerk, of probeer hw te maken voor de dag erna zodat je die andere dag helemaal niks hoeft te doen, weekenden heb je ook nog… of is dat te vaag uitgelegd…

en ik zit in 3 havo… heb ook wel huiswerk ofzo, maar echt niet veel…

wat ik meestal doe is me hw in de les grotendeels maken dan hoef ik thuis bijna niks/niks meer te doen :wink:

Vaak zijn er opdrachten voor school die niet zo groot zijn die je best een keer kunt laten zitten. En er zijn ook vast wel vakken waar huiswerk nooit gecontroleerd wordt? En de weekenden, zitten die ook al vol bij jou?

waauw. ongelooflijk. ik heb het nog méér verneukt.

ik dacht dat het over was, want hy stuurde me dat hy stom was geweest, dat het hem speet ens. maar we spraken af met een groep, en hy gaf gewoon byna geen aandacht aan me. ik bestond gewoon niet! en hy vertelde me ook, dat op zyn school een meisje hem wou soenen ofseu, en dat hy haar van zich had afgedrukt, maar ik voel me er zo kut over…

verder doe ik vaak meteen uit school myn huiswerk enso, maar wy eten ook best wel laat en vaak kan ik dan maar heel even. ik ga proberen om hem vaker te zien, maar omg, wat moet ik nu?

je huiswerk niet maken?
gewoon één dag in de week niets doen en dan afspreken, ik snap serieus niet hoe je je hele dag aan school kon besteden.

ik kan je niet helpen, want ik weet niet hoe het is om je huiswerk elke dag te maken… ( doelloos bericht dus )

Stel je niet aan
mn ex studeert aan de universiteit, en hij had zelfs tijd voor me.
Dus ik weet niet hoe veel huiswerk jij krijgt maar volgens mij stel je je een beetje aan want het is echt makkelijk te combineren.
Je kan toch 1 dag niet je huiswerk maken:S dat deedt mn ex teminste wel voor mij

ag joh toen ik in die klas zat hoefde ik bijna niks te doen:s mn vriend en ik zitten allebei op t hbo en we hebben makkelijk tijd voor elkaar

beter inplannen…

Laat maar, succes :wink:

maak vrijdag zo veel mogelijk huiswerk voor de week die komen gaat, dan kun je zaterdag en zondag bij hem zijn

Ik vind sommigen van jullie echt ongelooflijk lullig.
Zij vraagt om hulp, en niet om; ‘stel je niet aan’ en ‘ik kan het wel gewoon dus…’ en ‘mijn vriend liet het hw wel zitten voor mij’.

Echt waar, sommigen van jullie hebben geen hart? I know her, en het is inmiddels uit met haar vriendje.
Zij wil heel graag naar 't VWO en ze wil haar toekomst niet verneuken. Dus zij wil wél haar best doen op school. En ze zag haar vriendje echt hartstikke vaak, dus zíj stelde zich niet aan, maar hij, want hun eerste ruzie begon omdat zij één enkel keertje niet kon.
Híj stelt zich ongelooflijk veel aan, en ik dacht dat die meisjes op Girlscene aardig zijn? Nou, er zitten ook génoeg sletten bij.

Ik ga volgend jaar naar 't Assink dus, (waarschijnlijk ook naar HAVO/VWO) en als een vriendje écht van je houdt, zou ie het toch niet erg vinden als je ook je best wil doen op school?
Maargoed, jij vroeg om hulp.
Ik zou mijn huiswerk gewoon lekker snel en relaxed maken als je uit bent, en gewoon wat vaker bellen, msn’en, sms’en, etc.
En 's avonds kun je vast wel komen, al is het maar even. Ik denk dat een echt góed vriendje het niet erg vindt hoe lang hij jou ziet, als hij jou maar ziet. Ik heb nog nooit een vriendje gehad hoor…

xx. :sob::muscle:
:sob::muscle:

ik sluit me geheel aan bij xLotteehX

mijn vriendje vind het wel jammer als ie me een keertje niet kan zien doordat ik vakbeoordelingen of modeshows heb en daar dan tot laat ben enzo.
maar we wonen zowat samen, dus ach;)

Dat vind ik niet echt aardig ofzo.

Zo eens met Jou.
Meisje, hij is je niet waard.
Er komt wel een andere jongen, die je WEL waard is.
Succes <3

. lama