Nou, daar komt het dan. Ik zit hier eigenlijk al best wel lang mee. ik heb daarom ook geen zin in school, en kijk er echt altijd tegen op. nu heb ik ook nog een nieuw rooster gekregen, en daar heb ik hele lange dagen. maar ik zal het allemaal even uitleggen.
vanaf het begin dat ik in mijn nieuwe klas kwam, had ik 1 vriendin. Nog die bij mij in de vorige klas zat. die was eerst hardstikke close enzo. maar er zat dus een meisje in de klas, en die heeft ons uit elkaar gerukt. nu zijn zij dus beste vriendinnen en negeren ze my compleet. dat meisje, die haar heeft afgepakt, B, loopt allemaal lullige opmerkingen over mij te maken. ik heb er al met mijn mentor over gehad, maar die onderneemt geen actie. dus daar heb ik helemaal niks aan. maar over die lullige opmerkingen, bijvoorbeeld dit; we waren bij gym, en iedereen moest een wit shirt aan. ik wist dat dus niet, en ik had een bh aan met tijgerprint. en dat scheen door. dus toen de les net begon, zei ze hardop in de klas; je bh schijnt door. en echt serieus al die jongens aan het kijken enzo. en ik schaamde me echt dood weetjewel. en dan nog meer van dat soort dingen. ik word echt helemaal gek, en ik wil echt niet meer naar school. & ik kan ook niet met andere meiden vriendinnen worden, want dat zijn echt van die sletjes.
Dus wat moet ik doen om meer zin te krijgen in school? dat ik na de vakantie gewoon rustig naar school kan gaan? en ga niet zeggen dat ik me aanstel. dankjewel. <3