Omgf wenkbrauwen

Mijn wenkbrauwen zijn echt een ramp!

Waar bij elk van jullie de 2 hoeken links en recht naar beneden groeien doen ze dat bij mij juist niet en groeien ze dus omhoog waardoor het lijkt alsof ik dracula ben :confused: Daarnaast zijn de haartjes redelijk lang en niet echt dicht.

bijknippen, epileren en bij tekenen! mijn wenks waren ook ooit een regelrechte ramp maar met een beetje oefenen, tijd en moeite kun je er heel wat van maken

Ik heb echt exact hetzelfde probleem gehad, mijn broer noemde het duiveltjeswenkbrauwen :’)
Mijn oplossing is wel nogal drastisch: ik epileer/scheer het grootste gedeelte weg (het stuk dat de verkeerde kant uit groeit) en teken het bij.

Dat moet je niet met poeder doen, potlood kan maar is ook niet optimaal, ik heb Dipbow van Anastasia Beverly Hills, werkt super fijn! Blijft goed zitten! Is wel prijzig, 25 euro dacht ik, en het bijbehorende kwastje ook rond de 20. Te koop bij Douglas. Maar je hebt ook Dipbrow van Milani en die is 13 euro inclusief het bijbehorende kwastje. Je mag me ook pb’en :slightly_smiling_face:

Succes :grinning: