omgewenst groepsleider

ik ben tegenwoordig overal op school met alles groepsleider, terwijl ik onvlambaar ben en snel helemaal uitflip, ik wil zelf niet eens groepsleider zijn!! Maar het moet overal, met scheikunde ben ik groepsleider, moet ik alles doen en alles regelen. Met chinees ben ik groepsleidster en doet de rest niet of een anders meisje barst in tranen uit als ze haar zinn niet krijgt, gaat dan niks doen en dan moet ik weer alles doen en flip ik helemaal uit. met onze project-uren ben ik ook groepsleidster wat ik haat, ik moet toezocht houden, alles controleren, er voor zorgen dat alles goed gaat en ben altijd de pineut. En hoe harder ik werk hoe meer iedereen me afzeikt!!! en ik wil geen groepsleidster zijn!! ik wil er vanaf, maar het moet altijd maar zo niet van leraar dan moet het wel van de groep, ik moet namelijk dan met iemand wisselen maar niemand wil wisselen en vind dat ik beter ben!!! wat moet ik doen???
PS: ik doe TTO, Technasium, Gynasium en Masterclass(in de enige masterclass in heel NL)

HULP GEVRAAGD!!! :cry: :anguished:?