Omgeving Den Bosch/ Tilburg

Hoi meiden,

Ik zag al een aantal topics voor de omgeving Rotterdam en Utrecht, maar nog niet eentje die wat dichter bij mij in de buurt zat, dus vandaar dit topic!

Het lijkt mij heel erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen/ontmoeten.
Ik heb een tijdje terug m’n oude “vriendinnengroep” vaarwel gezegd omdat het steeds van mijn kant moest komen en zij meer bezig waren met zuipen,dronken worden en ze continu wilde uitgaan en ik mij gewoon niet meer prettig en op m’n gemak voelde bij hun.

Het lijkt me daarom erg leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen om misschien gezellig eens te gaan shoppen, terrasje pakken of filmpje kijken, kortom gewoon gezellige dingen gaan doen! :slightly_smiling_face:

Ik zal ook even kort wat over mezelf vertellen:
Ik ben 20 jaar, heb een hele lieve vriend en Ik houd o.a. van: Keyboard spelen, films kijken,
terrasje pakken, shoppen, muziek, boeken en met mijn hond wandelen.

Ik heb expres Den Bosch/Tilburg gedaan omdat beide geen probleem zijn!
Het leek me leuk om dan een soort van meeting te houden of dat we eerst van te voren wat contact hebben dmv mail of whatsapp? Ligt eraan wat jullie zelf willen :wink:

Ik hoor het wel
Liefs!

Studeer je ? Of werk je.

Ik studeer nog!

ik doe de opleiding verpleegkunde

ok ! :grinning: ik doe nu vavo vmbo-tl. Wilde ik weten omdat anders misschien opleiding te ver uit elkaar ligt.

Aah oke!
waar doe je de opleiding? in den bosch of tilburg? :slightly_smiling_face:

In Tilburg.

Ik woon ook dichtbij tilburg, alleen ik ben 16 haha. :slightly_smiling_face:

Leuk! ik doe mijn opleiding dan weer in Den bosch :stuck_out_tongue:

Geeft niks hoor, mocht er een meeting komen ofzo dan mag je wat mij betreft ook gewoon komen :slightly_smiling_face:

Ik studeer in Den Bosch (:

Hey wat leuk!
wat studeer je?

Ik woon en zit op school in Tilburg! Ik ben 16 jaar en zit op opleiding onderwijsassistente!

Ik woon in Den Bosch en werk in Tilburg haha.

Leuk joh!

@Nikkimouse in wat voor winkel werk je dan als ik vragen mag?

Ik werk niet in een winkel maar in een hotel ^^

Ooh haha dat kan natuurlijk ook :stuck_out_tongue:
Wel gaaf wat doe je dan zoal?

awh, ik woon niet in Tilburg, maar ben er wel heel vaak. Mijn ex woont daar en ben nog best vaak bij hem :wink:

Is Tilburg anders ver van je woonplaats vandaan of dat niet?

Nee, ongeveer een half uurtje met de auto, of drie kwartier met de trein :wink:. Maar 't is altijd heel geregel om daar te komen enzeuw

Oh oke, nja mocht er een meeting komen ofzo dan kan je altijd komen natuurlijk!