omgedraaide wereld..

toen ik net met mijn vriend had
het eerste halfjaar was het zo dat hij mij telkens belde en smsjes stuurde
en zeg maar mij meer aandacht gaf dan ik hem
dat kwam omdat ik hem toen nog niet zo goed kende en hem nog niet echt vertrouwde en ik nog niet echt super verliefd op hem was
maar nu is het zo dat ik hem veel vaker bel en sms eigenlijk zo’n beetje alleen maar
hij belt alleen als ik vraag of hij me wilt bellen maar als ik vraag of hij me echt leuk vind zegt ie van ja natuurlijk en dat hij echt gek op me is
maar het viel me gewoon op zeg maar
het kan ook zo zijn dat ik hem zo vaak bel dat hij mij niet hoeft te bellen
maar ik wil hem eigenlijk gewoon heel vaak spreken
hij zegt dat hij het niet vervelend vind dat ik zo vaak bel of sms maar soms heb ik zo mn twijfels
herkent iemand dit?
sorry voor het lange verhaal haha

Ik herken het niet, maar misschien moet je je twijfels eens bij hem aankaarten?

Oooooh dat herken ik, erg frustrerend is dat he!
Ik heb het er ook met mijn vriend over gehad, net als jij, en als hij dan zegt dat ie nog gek op je is, dan moet je dat denk ik maar geloven! Mijn vriend gaf als uitleg dat ie in het begin me nog voor hem wou winnen laat maar zeggen, maar dat, nu die dat toch al heeft, liever op andere manieren laat zien dat ie gek op me is, omdat ie zelf niet zo van het smsen is. Misschien is het bij de jouwe ook wel zoiets?

ja ik ga denk ik maar eens met hem praten morgen !

komt bekend voor.

Komt goed :slightly_smiling_face:

misschien wassie eerst aan het jagen :stuck_out_tongue: en nou issie uitgejaagd en zijn jullie gewoon samen

Amen.

ja dat herken ik wel ik zeg elke x tegen em zelf wacht tot hij smst maar toch begin ik weer en hij zegt dat die dat wel leuk vind:P

Ik denk dat hier best een logica inzit! :slightly_smiling_face: als hij zegt dat ie je nog steeds echt heel leuk vind zou ik me er niet zo druk over mken als ik jou was! En anders praten!?