OMGAWD ik moet echt gaan leren!!!

UGH. ZEG TEGEN ME DAT IK MOET GAAN LEREN. Ik heb geen motivatie, concentratie, niks… Ik heb zelfs Mozart openstaan in een ander tabblad. Maar dat werkt ook niet. Hopeloos dit. Ik moet in 1 uurtje heel Geschiedenis leren en het erge is, doordat ik er zo weinig zin heb stel ik het nog meer uit.

HO-PE-LOOS DIT. Jij ook last van dit? :frowning_face:
*Ja ik wilde het eerst bij school doen, maar het is een beetje een onzinnig topicje zeg maar.

Omg thanks voor het helpen herinneren, was bijna vergeten dat ik ook nog moest leren. ö Maar ik heb ook totaal geen zin en ik stel het uit. xd

MAAR GA LERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.

gooi je laptop met tv uit het raam. tape je benen vast aan je stoel en hang je boek met een ketting om je nek.

zo moet het lukken :wink:

Ga leren.

Ga leren! :'D

Dankjulliewel!

Join the club, ik moet nog meer dan de helft doen :’)
Maar ga toch maar leren, denk aan het gezicht van je moeder als ze je punten te horen krijgt…

Er is zo’n systeem dat je websites blokkeert (naar keuze, je kunt het niet meer terugdraaien) voor een bepaald aantal uren, met als tekentje een sinaasappel. Ik weet helaas niet meer hoe het heet, maar het helpt mij concentreren.
(Bless oranges!) :’)

Ga leren. Het is verschrikkelijk om op het laatste moment alles te vernaaien. Waar ik op dit moment ook mee bezig ben :’)

Ik hoef niet meer te leren, ik ben geslaagd, ghehe.
Nee sorry.
Ga leren, dan ga jij ook slagen, ooit, weet niet wanneer je examens hebt, maar al het leerwerk helpt, dus doe het! xD

Op het moment doe ik 3 Gymnasium. DUS IK BEN PAS OP DE HELFT AARGH DIT IS GEEN MOTIVATIE.

Ik heb dit met Frans :’(

Jaa ga dan vooral een topic aan maken. Hup, je laptop uit en gewoon gaan lezen/samenvattingen maken. Zo moeilijk is dat niet. :slightly_smiling_face:

Ga maar leren, dit geef ik om te beginnen vast een slotje!