omgaan na afwijzing

Een paar weken geleden had ik eindelijk de moed om een jongen te vragen of het nog wat ging worden tussen ons. Ik dacht goeie signalen opgepikt te hebben, maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Hij zij dat het nooit wat ging worden *pijnlijk*
Dit is al vervelend genoeg, maar hij zit ook nog eens in de zelfde vrienden groep als waar ik een soort van vrienden mee ben.
Ik kom hem dus heel vaak tegen. Voor mij is dit erg awkward en ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan. Het liefst kijk ik hem niet meer aan en ontwijk ik hem, maar mijn vriendinnen praten nog wel gewoon met hem.

Hoe kan ik het beste mee omgaan? Moet ik hem juist ontwijken of wel met hem blijven praten? Ik weet ook niet of hij het awkward vind…

Ik ben overigens nog steeds half verliefd op hem

Ik zou gewoon normaal tegen hem doen, je hoeft hem niet te ontwijken en geen super lange gesprekken met hem te hebben. Zeg gewoon hallo als je hem tegen komt, meer hoef je ook niet te doen als je dat niet wil.

Ik zou gewoon normaal tegen hem doen. Misschien dat hij na een tijdje toch meer voor je voelt en dit ook eerder aangeeft, nadat jij hem aangegeven hebt dat je hem leuk vond. Laat je er vooral niet door naar beneden halen, jammer voor hem dat hij je niet leuk vond :wink:

Net zoals hierboven gezegd is, inderdaad gewoon normaal doen, of in elk geval zo normaal mogelijk. Keep your head held high! Het is waarschijnlijk wel ongemakkelijk, maar daar ontkom je niet aan. Ik vind het trouwens echt knap dat je het hem in eerste instantie zo gevraagd hebt, ik zou het je niet na kunnen en durven doen :cold_sweat: . Sterkte en succes, enne, laat hem zien wat hij misloopt :wink: