Omgaan met je ex

Mijn vriend gaat nog met 2 meiden om waar hij ooit wat mee heeft gehad. Ik voel me er prima bij verder, ik weet dat hij van me houd en hun ziet als gewoon vrienden :grinning:

Dus kort maar krachtig:

Gaat jouw vriend nog met zijn ex(en) om?
En zo ja, hoe vinden jullie dat?

Brand los! :grinning:

Ik weet hoe je je voelt. Mijn vriend gaat nog super goed met zijn ex om en zelfs zijn zus gaat goed met haar om! Zij is al beter in de familie geaccepteerd dan ik … Heb hier ECHT moeite mee maar weet echt niet wat ik er mee aanmoet …

Aangezien ik geen ex heb waar ik goed mee omga (af en toe hoi) en al helemaal zijn familie niet ken hoeft mijn vriendje nergens zorgen om te maken… Hij kan zich dus ook niet in mijn situatie zetten.

Dus up!

Mijn vriend gaat ook nog met z’n ex om, ze zitten in dezelfde vriendengroep. Ik heb er nooit problemen mee gehad, want ik vertrouw hem 100%, ze heeft zelf nu ook weer een vriend, en ik weet dat ze niks meer met elkaar willen.

Mmm, hij heeft volgens mij geen exen waar hij echt mee omgaat. Ze zijn wel eens vaker op hetzelfde feestje, en heel afentoe praat hij wel eens met ze. Maar andersom heb ik wel een ex waar ik goed contact mee heb, en daar heeft hij geen moeite mee. Dus andersom zou ik daar ook geen moeite mee moeten hebben.

Ja en dat vind ik prima. Mijn ex heeft 4 jaar een relatie met haar gehad en zelfs samen gewoond en ze zijn gewoon als vrienden uit elkaar gegaan, maar ik weet zeker dat hij haar niet meer terug wil. Ik vertrouw hem.

Nee, hij mijdt zijn belangrijkste ex waar hij 2 jaar een relatie mee had als de pest. De rest is allemaal van zijn middelbare schooltijd. Dat waren geen serieuze relaties of die meisjes zijn verhuisd.

Hij weigerde laatst het vriendschapsverzoek op Facebook van zijn 1# ex, wat ik echt belachelijk vind, maar dat is zijn keuze. Ik heb dus helemaal nergens last van

Mijn vriend ging eerst nog wel met zijn ex om, ze woonde samen met haar nieuwe vriend maar nog had ik er wel een beetje problemen mee. Na een tijdje ging dit helemaal over.
Nu gaan ze eigenlijk helemaal niet meer met elkaar om. Maar als mijn vriend nu weer met haar om zou willen gaan zou ik dat best prima vinden in vertrouw hem volledig.

Ik heb nu geen vriend, maar als ik er een had, had ik het geen probleem gevonden. Mijn ex ging ook nog met zijn ex om. Krijg ik een nieuwe vriend, dan heeft hij mijn ex ook gewoon te accepteren. Het is niet voor niks iemand zijn ex en het is een vriend(in). Dus waarom zou je daar niet gewoon mee om kunnen gaan?

Ik dacht dat dit topic ging over hoe je omgaat met je eigen ex of zo. Beschouw dit maar als een up x)

Ik heb geen exen dus dat is voor mijn vriendje fijn.
Hij is onzekerder dan ik.
Hij heeft geen contact meer met exen of scharrels. Gelukkig niet.
Ik zou het geen prettig idee vinden als hij dat wel zou hebben, maar voor nu hoef ik me daar niet druk om te maken.

Mijn vriend gaat met geen van zijn exen om. Vind het wel fijn, maar als hij het wel zou doen zou ik het niet zo erg vinden, mits hij geen gevoelens voor ze heeft. Zelf ben ik wel goed bevriend met mijn exen (:

Bij mij is het irritante dat zij ook op ALLL zijn statussen op FB reageert.
Like/like/like. Hij heeft altijd wel veel likes maar daar zit zij ALTIJD tussen.
En fotos van hun toen ze nog samen hadden in 2010 ofzo staan nog op haar FB
Waar hij natuurlijk in getagd is. Dus heel zijn FB zit vol met hem en haar

En ik wil geen jaloerse trol zijn want we hebben pas net een paar maanden >.>
Maar het zit me wel dwars

Ik krijg gewoon het gevoel dat zij hem terug wilt door alle aandacht dat zij hem geeft
En ze gaat ook goed met zijn zus om (die ik niet ken omdat ze in USA woont)

Ik ga even stressen in een hoekje

Mijn ex ging al zijn ex’en verwijderen op facebook, zo belachelijk :'D
En ze terug toevoegen toen we een week uit elkaar waren haha.

Ik had er persoonlijk heel veel moeite mee als ik samen met hem was en we kwamen zijn ex tegen. Het waren nooit serieuze relaties maar het was zo awkward.

Ik ga zelf wel om met mijn ex. En we werken aan een relatie :slightly_smiling_face:
Maar verder heb ik geen contacten meer met verdere exen. Hij ook niet. (behalve met mij dan haha)

Hij gaat niet meer met zijn ex om
En eerlijk zou ik het niet zo prettig vinden als hij dat wel deed :slightly_smiling_face:

Hij ging nog met een ex om, maar sinds die tussen ons gekomen is niet meer. Hangt voor mij ook volledig af aan hoe het geëindigd is.

Zelf ga ik soms wel eens met m’n ex om, maar dat komt omdat we gemeenschappelijke vrienden hebben en ik moeilijk kan zeggen dat hij moet thuisblijven als ik met hen op stap ga.

.

Hij niet, voor zover ik weet… Maar ik ga nog wel heel veel met mijn ex om, gewoon omdat we als goeie vrienden uit elkaar gegaan zijn en hij helpt me bij het maken van mijn huiswerk van vakken die ik lastig vind.

Joh niks van aantrekken. Misschien doet ze juist heel erg haar best om vrienden met hem te zijn. Hij is niet voor niets nu met jou. :slightly_smiling_face:

Volgens mij is de ex van mijn vriend trouwens echt heel erg lief. Dat vind ik soms wel bedreigend, want ik ben soms heel direct en zeg gewoon waar het op staat. (Een beetje een bitch eigenlijk.)…

Toen ik net met hem begon te daten en hij het daar met haar over had zei ze zelfs dat ze zich zorgen maakte en dat hij met me op moest passen en geen dingen moest doen die ik niet wilde. (Ik was toen 18 en hij 27 vandaar.) Dat vond ik best wel leuk van haar…

Verder is zij ook totaal niet jaloers of zo. Ze praten nog veel met elkaar, ook wel eens over mij. Laatst hadden we een kleine ruzie/discussie en toen heeft zij hem laten inzien dat ik misschien wel gelijk had…