Omgaan met andere jongens dan je vriendje

Waar ligt de grens met omgaan met andere jongens als je een vriendje hebt? Wat betreft complimentjes geven, whappen, kletsen, met elkaar omgaan etc.

Ligt er ook aan wat jouw vriend vindt kunnen en wat niet.

Mijn vriend en ik hebben daar niet zo snel moeite mee. Zolang het maar vriendschappelijk blijft he :slightly_smiling_face:

Ligt er per persoon aan hoe ver je kan gaan, en hoe ver niet.
Voor de zekerheid zou ik er over praten, om misverstanden te voorkomen.

precies, je moet elkaar daar gewoon in kunnen vertrouwen. Ik doe nu een opleiding met 80% jongens dus ik spreek dagelijks haast alleen jongens. Dan ga ik dat niet perse vermijden of raar doen omdat ik een vriend heb.

Precies dit. We vertrouwen elkaar en hij weet van mij dat ik ook jongens vrienden heb wat alleen maar vriendschappelijk is.

Vrij liberaal, haha. Zelfs een vluchtige kus op de mond bij goede vrienden moet kunnen.

Al is het allemaal maar precies waar jij en je vriend tegen kunnen, wat je zelf fijn vind etc.

Bij mij en mijn vriend is dat geen punt dan discussie maar ik ken vriendinnen waarbij haar vriend niet wil dat ze andere jongens appt, beetje onzin als je het mij vraagt, dat is alleen maar vragen om problemen.

Mijn vriend heeft genoeg ‘vriendinnen’ die hij wel eens spreekt. Niet dat hij ermee afspreekt, maar op feestjes ziet hij ze wel en hij appt soms ook met ze. Meestal is het wel zo dat zij beginnen met appen… al heb ik hier eigenlijk geen problemen mee. Mijn vriend vertelt me vaak genoeg dat hij niet de behoefte heeft om iets met iemand anders te doen.

Andersom vindt hij het een stuk minder leuk als ik jongens spreek, al is het gewoon vriendschappelijk. Hij is best jaloers… ook als een collega van hem even bij mij in de winkel komt praten, roept mijn vriend direct; verkeerde afdeling *naam*!
Daar zeg ik dan ook wel wat van… dat hij assistent bedrijfsleider is, wil niet zeggen dat hij misbruik van zijn functie moet maken om jongens ‘bij mij weg te houden’.

Dit, al heb ik soms wel van die momentjes dat ik denk: Grr laat hun nou even praten wat ze willen en praat met mij! Maar daar is hij te aardig voor, vindt hij dan weer gemeen voor ze.

Ik heb het er nooit met m’n ex over gehad. Maar hij had dan ook geen vriendinnen, dus ik hoefde er nooit naar te vragen of zo.
Hij heeft het zelf nooit gezegd, maar volgens mij vond hij het wel verschrikkelijk dat ik überhaupt uitging en met jongens praatte. Altijd als ik uit ging wilde hij mee, maar ik wilde dat niet hebben, dus dat is ook nooit gebeurd.

Nu ja, ik denk dat ik behoorlijk jaloers zou zijn als mijn vriend vriendinnen zou hebben, haha. Dan wil ik waarschijnlijk echt weten hoe en wat. Als het echt vriendinnen zijn die hij z’n hele leven al kent vind ik het denk ik wel oké, maar niet van die oppervlakkige contacten.

dit. ;p

Mijn vriend heeft eigenlijk nauwelijks vriendinnen buiten onze vriendengroep, ik ook niet echt goede vrienden buiten onze vriendengroep. Maar het is eigenlijk nooit een issue geweest bij ons, als ik vind dat één van mijn vrienden een leuke trui aan heeft zeg ik dat, qua complimentjes. Toen één van mijn vrienden was aangenomen op een school gaf ik hem een knuffel. Big deal, puur vriendschappelijk :’) Maargoed, het is ook niet dat ik met jongens buiten school afspreek en hij ook niet met meisjes, anders zou het misschien wel gevoeliger liggen maar nu totaal niet.

Mijn vriend maakt het niets uit, zolang het inderdaad maar vriendschappelijk blijft. Wat hij alleen niet kan hebben, is dat ik met een vriend van hem veel praat via whatsapp.

Tja, mijn vriend doet een opleiding waar vrijwel alleen meiden zitten en ik doe een opleiding waar heel veel jongens zitten. We gaan dus allebei met veel het andere geslacht om.
Ik vind het geen punt, zolang het maar vriendschappelijk blijft.
Ik app zelf ook veel met die jongens (al moet ik zeggen dat dat vooral groepswhatsapp is) en ik weet eigenlijk niet hoe hij zelf met die meiden om gaat.

Tja, dat is bij iedereen persoonlijk. Mijn vriend heeft een paar vriendinnen, heb ik geen problemen mee, vind het niet erg als hij met hen whatsappt of afspreekt of even een knuffel bij het weggaan ofzo. Ik heb ook een goede vriend waar ik geregeld tegenaan hang, vindt hij ook niet erg, we weten gewoon dat we helemaal niks met anderen doen en dat dit puur vriendschappelijk is.

Ben ik gelukkig niet de enige, haha!

Ik vind zelf vooral dat het ligt aan de persoon waar je dan mee omgaat. Mijn vriend heeft ook meisjes vriendinnen en met de ene heb ik absoluut geen problemen, maar aan 1 erger ik me echt dood. Dit is omdat ik al eerder heb gehoord van anderen dat ze tijdens uitgaan enorm aan hem hangt, in zn zij prikt, kont knijtp weet ik het en ze hartjes stuurt op app etc. Hier kan ik gewoon echt niet tegen,