Omg😱

Hey allemaal even een vraagje haha maar mijn hele goeie vriendin heeft een goeie band met mijn vriendje en zij vroeg aan hem op whatsapp of hij mij zou wille ontmaagden als ik dat ook zou willen en hij zei ja. Hij weet dat ik dit nog lang niet wil en houd daar ook rekening mee hij zou dat ook nooit proberen zonder 100% zeker te weten dat ik dit wil. Maar moet ik me hier zorgen over maken of gewoon niks van aan trekken? En nog n klein vraagje hij is vaak heel goed bevriend met meisjes en ik ben heel vang dat hij n ander meisje gaat leuk vinden hoe zorg ik dat ik minder snel jaloers word? X anoniempje (13 jaar) (vriendje is 14)

Wtf. Waarom vraagt jouw vriendin überhaupt zoiets aan jouw vriendje…

Waar bemoeit jouw vriendin zich mee? Ik zou je vriendin erop aanspreken zich er niet mee te bemoeien dan hoef jij je niet zo druk te maken. Je vriendje heeft respect voor je en zolang het bij praten blijft, is er niks aan de hand. Als ie zich niet in kan houden, weet je dat ook weer.

dit

Serieus dat vraag je toch niet?
Dat hij ja zegt vind ik niet zo verontrustend, het betekent niet dat hij het doet he. Alleen maar dat hij het zou willen en misschien pas over een paar jaar. Dat hij respecteert dat jij dat niet wil is heel goed, dus hij vindt je in ieder geval leuk! :slightly_smiling_face: Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
Denk maar zo: hij is bevriend met veel meisjes maar hij is nog steeds bij jou, dat zegt toch wel wat? :wink: Jij bent de leukste!

Ehm ontmaagd op je 13de? :cold_sweat: