omg zenuwachtig!!!!!

haaayy!
ik heb gehoord dat vandaag de jongen die ik super leuk vind me gaat vragen! :upside_down_face: :upside_down_face:
mn vriendin heeft het gesprek met haar en hem laten lezen waarin die zegt dat die me vandaag gaat vragen (11-12-13) ik mocht het eigenlijk niet weten maar ze kon het niet meer geheim houden, maar in ieder geval… nu ben ik dus super zenuwachtig en ik kan niet tegen verassingen… haha ik haat het. gevoel van zenuwachtig zijn echt erg duss heeft iemand tipss waardoor ik me misschien wat minder zenuwachtiger door ga voelen? :flushed:

blijf lekker jezelf ,de rest komt vanzelf wel
wat leuk voor dat hij je gaat vragen dat is inderdaad om zenuwachtig te zijn
heel veel succes & ik ben benieuwd hoe het was gegaan.

& maak er een super leuke dag er van,& wees geïnteresseerd in hem
het komt heus wel goed dit is jou speciaal dag.

jaa inderdaad, jezelf blijven lees ik vaker :slightly_smiling_face: dat ga ik zeker doen dankjewell! x
als je wil post ik vanavond een nieuw bericht en dan zeg ik wel hoe het allemaal ging. :flushed:

Blijven ademen :wink:

hahah ooh bedankt had ik nog niet aan gedacht! :relieved: :relieved: :relieved:

11-12-13 weer zo’n datum dat mensen een relatie forceren.

OT: Vreselijk altijd die zenuwslopende momenten, maar komt wel goed. Blijf lekker jezelf en geniet van het moment en de tijd die je waarschijnlijk gaat hebben met elkaar! :slightly_smiling_face:

Haha :slightly_smiling_face: en nog een tip uit mijn wijze trukendoos: vooral genieten :grinning: :grinning: :grinning:
Ik wil wel horen hoe het is gegaan :slightly_smiling_face:!

het ging super!
na de pauze pakte die mn handen en zei die wil je met me? ik zei jaa en toen gaf die een knuffel en daaran een kusje en toen liepen we hand in hand naar de lessen :slightly_smiling_face:)) :hugs: :flushed:

Awh, leuk! Veel plezier samen. :grinning:

Aaaawhhh :smiling_face_with_three_hearts:
(Deed mijn crush dat maar :kissing: )
Heeeeeeeeeeeel veel plezier samen :slightly_smiling_face:) !

Aawh heel leuk! :slightly_smiling_face:

Ahhh heeeeel leuk! Ik ben jaloers, mijn crush had dit ook wel mogen doen maar hij ging alleen maar stiekem kijken hoordeikvanvrienden :hammer:

Wist jij dat je zo ontzettend veel geluk hebt :wink:
Je wilt niet weten hoeveel mensen er zijn [+ikzelf] die verliefd op iemand zijn en hij of zij niet op hem of haar.
Gelukskippetje ! :dry: :kissing:
Ik zou zeggen , geniet ervan ! Luister leuke muziek om tijd te dooien ofso q

Goodluck with your love :sob::muscle:

Ahhh jij hebt geluk zeg! :grinning_face_with_smiling_eyes:
11/12/13, nog een forcerende relatie dag.

Veel plezier met je boyfriend! :grinning:

Aah leuk voor je meid! Ik weet nog helemaal hoe ik me voelde. Alleen maar vlinders en kriebels en blijdschap :dancing_women: :dancing_women: :dancing_women: :dancing_women: