<< omg wie had dit kunnen denken

hallo
ik heb dus juiqst vernomen van een vriend
dat m’n beste vriendin gisteren ontmaagd is
en dat ze heel blij is ofzo
ik had dit echt niet kunnen denken
want ze had dit ook niet verwacht en ik ook niet
en ze heeft gisteren op msn niets gezegd tegen me
dat vond ik al zo raar

kvoel me raar nu?
wan tik weet niet wat ik moet denken van haar
ze heeft me zelf verteld
dat ze nooit seks ging hebben op haar 14

<< ze zijn nog maar 2 maanden samen
en ze hebben elkaar elk
al eens bedrogen

pff

Agja, dat is zo,n leeftijd dan doe je graag dingen zonder er echt goed over na te denken. Ze zal nog wel meer doen/veranderen, daar kan je helaas niks aan doen. Thats lifeeeeeeeeeeee

Jaa, het is idd best wel raar dat ze het jou niet verteld had. maarja
ik zou het dr gewoon vragen

Best raar, >.<

( oeps verkeerd gelezen, dacht dat er zusje stond )
14 is inderdaad wel jong, maar wat hier al eerder gezegd is, dat is inderdaad zon leeftijd waarop je meer wil dan alleen zoenen, en soms gaat het dan ineens heel snel.
Een vriendin van mij had dat ook, die had nog geneens 2 maanden met dr vriend, en toen hebben ze het al gedaan.
Ik ben op het moment ook 14, en heb nu 1 maand een vriend.
Ik zeg ook, ik wil geen sex voor mn 16e, omdat ik denk dat ik me dan echt vies zou voelen en er spijt van krijg, en de eerste keer moet toch wel bijzonder zijn.
Maarja, ik zeg het nu wel, en ik wil absoluut echt helemaal niks op mn 14e, dat vind ik echt te jong, maar word binnenkort 15 en wie weet hoe ik er dan over denk.

Misschien heeft ze het je niet vertelt omdat ze bang was voor jouw reactie ?

en wat maakt het uit dat ze niks heeft gezegt? misschien heeft ze het niet verteld bang dat jij het doorging vertellen?
ach ja gefeliciteerd voor je vriendin :slightly_smiling_face:
en laat haar der zelf maar achter komen dat 14 jaar te jong is en dat het over een maand uit is en ze harstikke veel spijt heeft

Waar slaat het op dat het dan gelijk uit zal gaan, die vriendin waar ik het over had, heeft het ook met ongeveer 2 maanden gedaan met dr vriend en ze zijn nu bijna 2 jaar samen.

ja dat kan ook nog… maar ik ken wel mensen die het na 2 maanden met elkaar hebben gedaan en het 1 maand later uit was gegaan

Hopelijk krijgt ze er geen spijt van.

ik denk dat ze niets heeft gezegd omdat ze zich ervoor schaamt

Nouja ze was vast bang voor je reactie. Ze dacht dat je haar ging beoordelen en dat je ging zeggen wat je dus tegen ons zei, dat ze te jong is enzo. Daarom wilde ze denk ik eerst wachten met vertellen.

Vraag het haar gewoon.

Tja altijd die 14-jarigen weer :'3

-

ik had 7 maanden met mijn vriend toen we voor t eerst sex hadden. en ik was toen bijna 16. en hij 18 dus t is ook overdreven om te zeggen dat oudere jongens meer willen. en we hebben nu al dik een jaar. en ik ben juist heel blij dat we ‘zo lang’ hebben gewacht.

ik zou als ik jou was gwn afwachten totdat ze iets zegt of er langzaam over beginnen, maar ga dr geen dingen verwijten want gebeurd is gebeurd. succes ermee

Aangezien ze elkaar al bedrogen hebben ben ik ook van mening dat het niet lang zal duren en dat ze er spijt van zal krijgen.

Nuja, gebeurd is gebeurd, het enige wat jij kan doen is er je lessen uit trekken en niet dezelfde kant opgaan…

Zeg er gewoon iets over tegen haar.
En ze zal er zelf wel achter komen dat dit een grote fout is, maar je kan het verleden nu eenmaal niet veranderen.

Al die kinderen hier die lopen te zeuren over ‘te jong’ moeten even heul snel hun monden dicht houden, want als je zin hebt om te ballen, en je krijgt de kans doe je dat gewoon. Niet iedereen is hetzelfde als jullie, 't is niet dat ze d’r neus in de poeder heeft gedouwd of iets dergelijks. Damn, spijt van krijgen? Als het moment fijn was waar kun je dan spijt over krijgen?

Ik had na twee weken voor het eerst seks met m’n vriend.
Seks is goed voor je!

Wat is er mis mee als je ontmaagd word op je 14e?