OMG..very freaky filmpje =|

http://nl.youtube.com/wat…WKUA&mode=related&search=

niet normaalgewoon :flushed:

OMG! :expressionless: Gaat dat kind niet dóód ofzo ??

die mensen lachen ook nog!
echt niet normaal

hij word wel steeds gebeten…:expressionless:
en ja die mensen helemaal juichen :S

Hij wordt niet gebeten, dat is zo’n aanval van die slang… een tik geven zegmaar… anders had die baby wel liggen krijsen van de pijn.!

Omg :astonished:

oh kan wel :stuck_out_tongue: een soort tik van … nu blijf je van me af andersss…

jaa dacht ik ook… maar op het laatste wurgt die slang wel bijna dat kind maar dat zie je niet meer hopen dat ze toen zijn gaan helpen !

Op het eind word dat kind gewurgt :open_mouth:
Welke mama of papa laat z’n kind dan ook met zo’n beest spelen?? :flushed:

Die zijn gewoon niet WIJS! Hier kan ik me echt kwaad over maken. Beláchelijk gewoon.

ja echt hoor :expressionless:

Belachelijk. welke rotte hond laat zn kind nou met een slang spelen :\

inderdaad Marlicious :no_good_woman: zijn die ouders gestoord ofzo? lekkere verantwoording hebben ze dan… :rage:

Aaah gatver! Die ouders zijn niet goed wijs man

is het niet een of andere traditie…

Denk’t wel.

nou je het zegt :stuck_out_tongue:
zou kunnen togh?

NIET NOMAAL, ik ben zo bang voor slangen echt jongen er was een tijd dat ik altyd in de wcpot keek enzo op vakantie en ook in alle hoekjes van het huid enzo, mr ieol slangen zyn echt ieol, ik zat in trance naar dat filmpje te kijken, ik zou huilen als ik die baby was, waarschynlyk niet wnt je weet niet wat het is mr tog… Als ik mn stiefmoeder hiernaar zou laten kijken zou ze het hele huis bij elkaar schreeuwen, als ik alleen al denk aan hoe ze zou reageren moet ik lachen, trauma ervaringen met slangen en insecten laten mensen rare dingen doen, haha, Suriname heeft nogal wat enge beestjes…

Nou nou, nu niet voorbarig doen. Ik weet niet wat voor slang dat is, maar volgens mij is het èn geen wurgslang, èn hebben ze de giftanden weggehaald bij de slang (dat kan, ze groeien alleen na verloop van tijd wel terug.) Het kan een traditie zijn, of iets anders, het kan zijn dat dat soort slang heilig is daar, niet te snel oordelen.

1. Zielig voor de slang
  2. Waarom doen die ouders niks? o_o

brr, nou wss heeft Harpa wel gelijk
maar zat wel eve op men nagels te bijte :slightly_smiling_face: