OMG VERVEEL ME DÓÓD!

haay!

Ik verveel me dood. Ik heb nu al vrij, me vriendinnen zijn iets anders aan het doen met elkaar of alleen, en ik ziet hier met me laptoppie voor de tv Waar gwn NIKSNIKSNIKS leuks op is. Ben alleen thuis, geen broertjes, kat is buiten! Weten jullie iets dat ik kan doen? Tips zijn altijd welkom… xx

Ik ken dat probleem…
Eeerste 4 uur vrij!
En dan verveel ik me echt dóóód!

Dvd’s kijken, programma’s op www.uitzendinggemist.nl en www.rtlgemist.nl kijken, een boek lezen?

:open_mouth: Idd. verveel je je nu ook? xx

Ja ik sterf van verveling!

Ik weet wat je kan doen!
Je profiel opleuken.
Die van jou is leeg. XD

Aah ik ga echt dood. Weet echt níks te doen gwn. Zit nu maar shuriken school te kijken. Ik krijg een DS voor me verjaardag:)

xx

ik ben niet naar school gegaan :astonished: net een heleeee lange afspraak gehad met jz & ik heb nu nog een tussenuurtje-wiskunde & engels.
wiskunde zijn we al klaar mee, dus we doen 6*$%@#@#^$ spelletjes:p
en mn lerares engels kan geen les geven dussssssssssssssssss.

IK VERVEEL ME OOK:]
-je kan foto’s maken voor je shoplog!
-film kijken is ALTIJD leuk :slightly_smiling_face:

Ik heb ookal vakantie maar ik ben jarig dus ik vermaak me wel XD En morgen ga ik naar curacao voor een week :’]

Ik ben al vrij, heb dus al vakantie:D

Maar Ik heb nietteens een leuke DVD!!!
Omgomgomg Armoeeed

xx

CHILLL!!! Gefeliciteerd:) Wat heb je allemaal gekregen? ik ben ook bijna jarig namelijk en weet niks te vragen…
xx

umg, dan ben ik ff jaloers =S.
ik heb nog 4 weken of zo:’)!

ga uitgebreid koken :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Mag niet omdat 'r geen volwassene thuis is. :S zo kút dit. ons schoonmaakster is wel bij 'r thuis , daar wou ik ff op ziekebezoek gaan, maar haar zus is 'r . en ze moet naar de dokter. ik ben écht een loner zeg!

xx

hahahah xD. een superverslavend spelletje: BUBBLE TROUBLE:)

Dat spelletje ben ik van afgekicktxD
ik ben ziek, bleee,
ik ben nu een poster voor gd aan het maken:\

Ik verveel me ook, ik heb vakantie O_O Ik zou moeten werken, maar ik ben lui. Ik heb geen werk/.

ik verveel me ook kapot .___.
heb wel werk maar hou niet van werken… dus werk neit veel
ben maar wat aant tekenen nu … mehh laat school maar weer snel beginnen xD

ik ook
ik ga internetten en muziek luisten en tv kijken of msnen

ik verveel me ook
omdat ik natuurkunde moet leren -.-

ik verveel me ook te pletter
iedereen is nu toch aan t eten
ik moet eigenlijk nederlands leren maar dr staat weer eens nergens wat we moeten leren…(typisch mijn school)
ikmoet ook engels leren maar dat ligt nog op school.
verder kan ik dus geen nuttige dingen doen, ik kan nog wel in bad, maar ikmoet nog sporten om half 9… dus dan kan ik niet gaan slapen nu al :stuck_out_tongue:
&dan is t straks ook nog s vakantie… dan ga ik me helemaal kapot vervelend de helft van de tijd, omdat ik altijd het liefst zo vroeg mogelijk opsta…
blegh.