OMG! That's so true!

Misschien kennen jullie de Twitterpagina ‘OMG! That’s so true!’ (http://twitter.com/omgthatssotrue) wel. Daar worden hele herkenbare dingen geplaatst, die voor bijna iedereen wel herkenbaar zijn.
Misschien weten jullie nog leuke omgthatssotrue’tjes, dan kun je ze hier posten.

Paar voorbeelden, voor diegenen die het niet kunnen zien omdat ze geen Twitter hebben:
-Having only one part of a song replay in your head cause that’s all you know
-‘Hi’, ‘Hi’… ‘Who was that?’, ‘I have no idea’
-“Mom, I cant find it,” “If I go up there, and find it you’re dead” “FOUND IT!”.
-Having someone step on the back of your shoes is annoying as hell
-There’s something wrong with those kids that sprint to their next class
-I hate it when cute guys have perfect hair… And then… They cut it.
-The “HELL YEAH” feeling that you get when you understand something in Math class
-“Can I copy your homework?” “Yeah, but I don’t know if they’re right.” “I don’t care.”
-Anyone noticed that “studying” is like “student” and “dying” put together?
-I love how teachers think i’ll stop talking when they move me.
-Seriously, Hippopotomonstrosesquippedaliophobia is the fear of long words. Is this a joke?
-Youtube, Twitter, and Facebook should team up and create a website called “YouTwitFace”.
-If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?
-On 2012 I will not do my Homework. Excuse: “I thought I was going to die so I was like fuck it”.

Goed, nu jullie :grin:

facebook fanpagina’s

die site is echt superleuk, maar ik begrijp niet helemaal wat we hier moeten posten?

Ik bedoel, of jullie ook nog van die dingen weten die heel erg herkenbaar zijn zegmaar :stuck_out_tongue:

hahahaha ja die pagina is zo grappig
nou ik zal maar eens beginnen

Zo ongemakkelijk altijd als je iemand tegemoet loopt en je wijkt allebei dezelfde richting op. Dus dan is het zovan allebei links, rechts, links…

iemand met me eens? ;p

jaah op twitter zijn er heel veel van dat soort pagina’s :slightly_smiling_face:
alleen ze beginnen alles van elkaar to kopieeren de laatste tijd…

ik heb geen twitter en kende het nog niet, maar deze vond ik al wel grappig en so true haha:
“Do you want to share that with the class?”, “No that’s why I whispered it.” #omgthatssotrue

en @ wherethelightis, dat komt me ook heel bekend voor! dan loop je zo in de stad ofzo links rechts links rechts haha en denk je ja waar ga je nou heen?
ik moet dan altijd echt lachen :’)

Ik heb geen twitter, dus kan de helft toch niet zien.

up?!

ik kwam deze net tegen:
Just because I’m a teenager doesn’t mean I steal, So please stop following me in your damn store.
that’s so true. en zoo irritant. als je met wat vriendinnen bent, gaan ze je helemaal volgen enzo. vet stom

ja vooral in de douglas. dus uit principe ga ik daar niet meer heen. :’)

Jaa echt he, een groepje jongens uit mijn klas werden de supermarkt al uitgestuurt terwijl ze er net 5 minuten waren, en ze deden helemaal niks verkeerd, echt jemig <_<

# When the teacher stops talking, i look up to make sure I’m not in trouble.

Herkenbaar, herkenbaar

I secretly hate you. I’m just nice so no drama will be started.

deze herken ik stiekem wel, geen zin in gedoe ^^

herkenbaar X]

IK heb er nog wel een paar:

• I hate that awkward silence after the teacher yells at the class
  • You have to look at all of the stalls in a public bathroom before choosing one.
  • I hate when I’m texting in class and some jerk screams, “NO CELLPHONES IN CLASS!” just to bug you.
  • Using “But it’s my birthday” as an excuse when it’s your birthday.
  • When I’m bored, i tend to eat even though i’m not hungry.
  • I hate it when the classroom next to you is having fun.
  • That feeling when a teacher calls on you thinking you weren’t listening and you prove them wrong.
  • I hate waiting for a text, then receiving it when you are about to go sleep.

I hate that awkward silence after the teacher yells at the class

deze is zooo herkenbaar! laatst werd een leraar echt heeel erg boos op de klas omdat hij iets aan het uitleggen was en we waren niet aan het luisteren. Dus hij liep helemaal rood aan enzo helemaal schreeuwen. Wassie klaar, -stilte-, hij gaat weer verder met uitleggen. hahahaha maar je ziet hem dan ook denken van; omg hoe pak ik de draad weer op?

Ik ben best wel enorm veel gaan retweeten nadat ik erop ben gegaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

"When I Lose- “Who cares it’s only a game”. When I win- “HAHA IN YOUR FACE!”

Jaaa die dingen zijn leuk. Ik vind @IDoThat2 ook tof, staan allemaal van die dingen waarvan ik dacht dat er maar heel weinig mensen zijn die dat ook hebben.
RT if you ran to the swing in the playground so no one else could get to it. #idothat2