Omg smeek om hulp!

Ehm, help… ?

Ik heb met mijn vriend donderdag seks gehad, we waren elkaar gek aan het maken van het een kwam het ander &toen het er dsn op neer kwam voor ‘het’ te doen, zei die dat hij geen condooms meer had… dus vroeg die als hij dan toch mocht zonder, maar dan hem er optijd uit zou halen. Nu komt het ergste: Heb achteraf gehoord dst je daar zwanger van kan raken?

Kben zo bang…
ik kan echt wel huilen… Maar dan krijg ik dalijk weer reacties ‘Moet je maar geen seks hebben…’ Is ook zo, maar op dat moment ben je daar niet met je hoofd bij. Ahh dit vind ik zo erg… Ik weet even niet wat ik moet doen, wachten tot dat ik ongesteld ben jaa maar dat ben ik pas geweest dus moet dan nog een dikke maand wachten, in die tijd ben ik mezelf helemaal gek aan het maken.

(Gekopieert dst ik in een topic geplaatst had maar ik ben echt gek aan het worden want niemand reageerd meer dus hier dsn alsjeblieft…

Ja, stom, moet je maar geen seks hebben als je ook niet aan de pil bent. Wat wil je horen? Goed gedaan, volgende keer weer? Wacht het even af, doe evt. straks een test.

Wacht het af. Doe een zwangerschapstest als je het zeker wilt weten.
(wel op het moment dat ook daadwerkelijk het eitje bevrucht kan zijn, anders heb je er niks aan)
Volgende keer een MAP halen en binnen 48 uur innemen.
En zorg er überhaupt voor dat er geen volgende keer is. :’)

Algemeen topic.