kan iemand mij alsjeeblieft helpen;
's ochtends staan er allemaal plukken haar overeind, en wat ik er ook in doe, na een uurtje ofzo staan die kleine pielhaartjes alweer overeind !! ;(
weet iemand goede haarproducten die hiertegen helpen ofzoo ? (aa)
andrelon glad en steil.
nee
en wat maakt het uit
je bent barbie niet
wow wat een koele reactie.
zegh ik vraag gewoon iets, en als jij niet gewoon antwoord kan geven moet gaan lulle…
Als je lang je haar niet hebt geknipt kunnen het ook gewoon dode puntjes zijn, dan zou ik even naar de kapper gaan en het laten knippen
Ja idd, Andrelon Glad & Stijl in de opspringende plukjes smeren. Of vlechten en dan nat maken en dan na een tijdje weer eruit halen, maar daar heb wrslk geen tijd voor 's ochtends?
ik lul niet het is zo
maar ik dacht dat jij die haren bedoelde als je een staart in heb en dat er dan allemaal hele kleine haartjes uitpielen of bedoelde je wat anders
slapen met een badmuts
Ik heb hetzelfde, bij mijn schuine pony, af en toe, slaap ik met klipjes in, zodat het glad blijft, en dat blijft de hele dag dan zo.
Wax gebruiken :]
Bij mij werkt L’oreal Paris Nutrigloss light ontwarrende spray goed (Jeetje, wat een naam eigenlijk x’D)
Wat doet dat precies dan? Zorgt het voor minder klitten of wordt je haar er stijler van?
FOTO
Wax misschien?
Of misschien kun je je haar op een andere manier doen dat het minder opvalt
Foto!
een hoed dragen!
Douche eerst! en breng het dan in model
doe ik ook(A)
Hahahahahaha
Ik had laatst er volumemousse van Andrelon ingedaan, dat ene wat je kunt gebruiken op droog haar. Dat werkte ook best goed daarvoor. Tzit in een paarse fles met groene dop geloof ik!
douchen en fohnen?