Omg je kwetst!@!

Ik ben geen voorstander van topics verpesten maar ook geen voorstander van pussys die huilen om alles.
Dus als je vind dat ik of iemand op dit forum je beledigt of wat dan ook, kom hier maar zeuren.

Regels:

• Veel mensen doen hypocriet. Dus kom niet van “Jaaa tyfushoer kan je ook wel normaal reeageren hooorr x” maar doe gewoon duidelijk.
  • Schrijf de naam van het desbetreffende topic erbij

up voor leo

Dus als iemand kut reageert kunnen we haar hier allemaal uitschelden? Oh leuk.

^Doos dat staat toch bij regel 1. Niet zo lomp lopen schelden.

Het gaat er toch juist om dat al die andere topics dan met rust worden gelaten en dat je dan hier kan gaan beginenn “ja die zegt dit en dat, en dat ik vind ik echt onaardig”

Oke.

Dat vond ik echt onaardig. :c

:’)

Jaaa tyfushoer kan je ook wel normaal reeageren hooorr x

Als doos al schelden genoemt word…

Aardig is ook anders.

Ik dacht dat van niveau “he muts” als in “slimmerd” viel.

Maarja, als zelfs DAT offended is kan je dat hier posten mmkay

stommerd!

dit topic is nu al een succes zo te zien… :'D

Zou, niet weten waarom we iemand dan hier af moeten zeuren. Daar heeft niemand wat aan, plus dat het onhandig is. Lees ik iets in het ene topic, moet ik het in een ander topic er over gaan hebben. Ik geef liever mijn mening in het desbetreffende topic als ik het niet met iemand’s reactie eens bent. Of begrijp ik het doel van dit topic verkeerd?

hahah :grin:

LOLz.

Stelletje kut potten.
Hoeren XD

:stuck_out_tongue:

Jamaar, k ben heter0o h0or, eChHt! :tipping_hand_man:

Het probleem is dat er dan vaak een lange discussie komt die het topic verpest. Je kan ook verwijzen hiernaar though.

Alleen nu zie ik al dat dit als random scheldtopic wordt gebruikt :"D? Achja, afreageren is ook goed right.

haha i like dit topic:)
oke omdat iedereen hier dus begint ruzie te maken ga ik lekker OT:
iedereen kent haar inmiddels, ze heet sunner ofzo?
Ze is 12 en valt op een 30-jarige ? (ik denk dat nu heel veel lezers zeggen: ooohhh zij1)
nou dat vond ik al nasty, maar dan gaat ze in andere topics reageren dat iemand van 17 waarschijnlijk niet op het desbetreffende meisje zou vallen (dat meisje was zelf 13). Ik weet niet of jullie het snappen maar ze reageert dus bij andere topics dar 17jarige niet op 13jarige vallen, terwijl ze wel denkt dat een 30jarige man op haar kan vallen
Daar kan ik dus écht niet tegen !
verder zal het best een aardig meisje zijn hoor, want eigenlijk haat ik roddelen =)

vind iemand mij onaardig?

ik heb echt zo’n schijt hekel aan jou ^

grapje. i don’t even know you xd