omg...ik ken hem niet eens en krijg hem niet uit m'n hoofd

Herkenbaar. Ik heb hem al… ik geloof 2 jaar al op 't oogje (zeg ik dat zo goed?). Ja, ik ben heeeeeeeeel verlegen. Alleen vandaag heb ik dus weer een stap gezet, ik heb een een roos verstuurd voor Valentijnsdag met een moeilijke hint (:. Ik weet echt veels te veel over hem zonder hem te kennen. Hij kijkt me echt heel vaak aan en glimlacht dan vaak :]. Maar alsnog, hij zit in de 5e en ik heb weinig tijd zo. Ik MOET iets doen, want ik wil het hier niet bij laten. Hij is zo mysterieus, zo zo zo sexy. ZO ONGELOOFLIJK aantrekkelijk. Mijn hemel. Ik ben v-e-r-l-i-e-f-d. DAT<3.

Dat hebben mensen zovaak, iemand niet kennen en echt stápelverliefd zijn.

xD idd that’s scary

hmm… Ik herken het…
Maar mijn big problem is dat ik een relatie heb… Maar ik begin een jongen op school steeds leuker te vinden! Ik en mijn vriendin vonden hem vorig jaar super leuk :stuck_out_tongue_winking_eye: En ik eigelijk nu nog steeds wel… Hij voegde me een paar weken geleden toe op hyves en op msn. En als ik hem tegenkom op school zegt hij altijd heel lief/leuk "hee’’ en dan lacht ie ook zo lief :stuck_out_tongue_winking_eye:
Vaag gedoe allemaal met mij de laatste tijd :[ weet gewoon ff niet meer wat ik nu moet doen…

Liefs,

x

herkenbaaaaar.
‘hij’ is er pas vanaf vorig jaar bijgekomen. en dan gingen we op tweedaagse.
ik stond aan een fruitsapautomaat en hij komt achter mij staan en hij zei: boe. ik schrikken, hij eens even lachen. maar toen was ik niet op em.
maar nu wel. we maken suuuuuperveel oogcontact. en een paar maand geleden gingen we dan op driedaagse. wou ik mijn tafel afkuisen, vroeg ik wie de vod had. komt hij voor me staan met die vod en kijkt hij recht in mijn ogen en ik was LIKE OMG.
maar hij is nogal luidruchtig xD.
maar ik probeer nu eerst goed bevriend te geraken met zijn vrienden, en dan wie weet? :’)

Heeyy!!
Dit is echt precies zoals bij kmij!!
Er is een hele leuke jongen op school en sinds een maand ofzo zie ik hem echt gwn voor meer dan alleen een leuke jongen. Alleen ik ben echt zoo onwijs verlegen, ik kan echt niet met hem praten heb ik het idee…
Hij is echt zoo leuk!!
We kijken elkaar ook best vaak aan enzo en hij lacht ook wel vaak naar me, maar dan voel ik mezelf helemaal rood worden en draai ik me hoofd weg. Ik vind het echt zoo genant!!

Sorry, maar ik heb geen tips voor je maar je bent in ieder geval niet de enige! :wink:

Succes ermee, ik hoop dat het je lukt hem te krijgen haha :stuck_out_tongue:

xxxxxxxxxxxxx

Haha! You’re not alone :grinning:
Had ook zo iemand :grinning:
Spijtig genoeg zie ik heb nu nooit meer :frowning_face: Hij is van school af :slightly_smiling_face: