omg...ik ken hem niet eens en krijg hem niet uit m'n hoofd

okee hier komt t ik ken zo’n jongen al een paar jaar(zit bij mij op school) en een paar maanden toen was er zo’n klik, we ik kwam hem tegen en ineens keken we elkaar diep in de ogen…ik kon niet wegkijken…later (nu nog steeds)vaak oogcontact enz.,dus ik had t gevoel dat ie me leuk vond… maaar er is niks gbeurt, hij zit dehele tijd in m’n hoofd maar t houd niet op, en op school…ik durf hem nieteens aan te kijken…altijd als jongens alleen al zo doen (en ik ze wel zie zitten)klap ik dicht, iemand tips???

of iemand die iets wat erop lijkt heeft meegemaakt?? :anguished:?

Waarschijnlijk vind je hem alleen maar knap? En misschien is hij niet eens aardig. Daar kun je alleen maar achter komen door hem te leren kennen

jep, hij zit in mijn vriendins klas…
omg zo erg, mijn vriendin weet het, en die wil ons helemaal koppelen enzo… :stuck_out_tongue: hij kent mij helemaal niet ofzo… XD

waarom zou je hem niet gewoon kunnen aanspreken?
Zoek hem op at hyves! Stuur berichtje ofzo
Probeer zijn msn te krijgen…

:headbang2

ja, vorig jaar en nu weer xd

ja, ik ken het ook. hij zit in de 4e, en ik in de 5e. hehe. en ik ga dus na de examens van school af.

JIj bent gewoon mij.

Edit: herkenbaarheid…

xx

herkenbaarheid!

heb ik ook meegemaakt !
Gewoon een keer hoi tegen hem zeggen & dan steeds meer & dan spreek je hem aan op hyves of wat nog beter is is dat je hem in het echt aanspreekt ^^
Heb ik ook gedaan & hij vond het niet raar ofzo hoor :stuck_out_tongue:
ook al was mijn situatie dan wel ietsjes anders x)

Heel bekend:|

Woow dit is eng. ik had precies zo iets. hij ook 14 en alcoholist.
that’s scary 8D

daar heb ik nou ook last van…

toevoegen op hyves & op school gewoon tegen hem praten, of toevallig tegen hem aanbotsen ofzo. mn vriendin had ook zoiets, en we hadden een weddenschap, nl. als zij naar hem toe ging en hem een kusje gaf, kreeg zij van mij 5 euro en een mars. en jahoor, dat deed ze. toen had ze hem toegevoegd op hyves en msn, en nu hebben ze al 2 maanden!

die hier boven klink zo wauwie…

misschien motiveert dit jullie:
Ik had dit dus ook, ben/was helemaal verliefd maar durfde geen kennis te maken. Nu heeft hij meer dan 6 maanden met zo’n meisje. En ik denk elke dag aan hem. Tja, spijt he.

Heel bekend, had ik vorig jaar en nu vind iemand leuk die 17 is en ik al jaaaaaaaaren ken, want hij is een vriend van me broer en hij is tooo perfect, weet je wel met van die 600 vrienden op hyves etc

Hmm heb ik ook ja. Alleen is hij 16 jaar oud en ik zie hem altijd met van die meisjes om hem heen lopen. Mijn hart klopt echt zo snel als ik hem zie. En wij hebben ook altijd een lange oogcontact :stuck_out_tongue:

jaloeeeeeers ^^

pfoe ik heb echt vaak dat ik iemand tegenkom met stappen en dan daar even mee praat en sms en dan zit ie ook echt in mijn hoofd…
best zielig vind ik altijd wel van mezelf :grinning: