omg, ik heb ruzie

Omg,
ik heb dus ruzie, nee ik ga niet in de slachtoffer rol, ik heb ook niet aardig gedaan tegen hun omdat hun mij ineens zonder reden als stront gingen behandelen. En hou aub op over dat ik even ruzie had met mijn opa en oma, want dat heeft hier totaaaaal niks mee te maken. Ja en nu is het verhaal een stuk langer als eerst…

Ik zit sinds dit jaar op een nieuwe school, ik ben blijven zitten omdat ik op een groene school zat en allergisch ben en kreeg ruzie met die leraar. Maar dat heb ik al afgesloten dus daar hebben we het verder niet over.

Toen, ging ik dus naar een school in zeeland. Tholen om precies te zijn, het is een plek van alleen dorpen en ik kom uit een ‘grote’ stad namelijk Bergen op Zoom en hun kende mij niet, dus ik hoorde er sowieso al niet bij

Ik heb maandenlang alleen gezeten in de klas en in de pauze, en dat brak mij op. Toen kwam dat meisje C, ineens naar me toe omdat ik een tafel naast hun zowat zet te huilen. Niet omdat ik aandacht wilde, naja niet aandacht om dat ik huilde ik kon er gewoon neit meer tegen dat ik geen vriendinnen heb op school.

Ik mocht met hun omgaan, ik ging met hun om. Ik leerde iedereen kennen en er was een meisje N met wie ik het heel goed kon vinden. Ik pakte N niet af van C want die kende elkaar toen ook nog maar 2 maanden ofzo want N was ook nieuw. C heeft zelf de godganselijke tijd ruzie met haar beste vriendin, en met haar eigenlijke vrienden groep heeft ze ook ruzie.

Ik heb nog nooit op deze school verder problemen of ruzie gehad op die school, ik hoorde er gewoon niet bij.

Ik en N konden het heel goed vinden, we gingen gewoon met elkaar om. Toen gister gingen ik en N eeen keer even ergens anders zitten en dat pikte C niet

We gingen trouwens ergens anders zitten omdat heel die tafel vol was en al zal je een stoel er bij pakken konden we er niet eens bij…

Dus J kwam naar ons toe, en zij bemoeit zich echt overal mee. Dus ze vroeg: ‘Waarom zitten jullie hier en niet bij ons?’
Waar wij op antwoorden: ‘Omdat het heel druk is bij jullie, en toen zijn we hier gaan zitten. Vinden jullie dat erg dan?’

J ging weg, en wij vermoedde dus dat ze iets heel anders tegen C heeft gezegt dan wij hebben gezegt tegen J

In de middagpauze was het weer vol dus we gngen een tafel naast hun. Dat pikte C helemaal niet, van ONS BEIDE niet.

Dus N zei ‘Hoi’ een paar keer, maar C negeerde ons. En de rest ook behalve S. Maar die heeft in dit verhaal er niks mee te maken.

In de laatste pauze kwam C met haar vriendinnen M en andere S. Ze vroeg waarom we ergens anders gingen zitten en J had wel degelijk iets anders gezegt.

We hebben het gewoon uit gelegt, en gingen daarna naar de les want de bel ging.
We dachten dat ze het wel zouden accepteren dat we 2x ergens anders gingen zitten. Maar nee,

Vandaag was C er niet de eerste paar uur, dus in de middag pauze was ik er alleen de laatste tien minuten

Ik ging naar dat groepje en N zat er een beetje verdrietig bij, C,S,M gingen meteen weg. Ik vroeg dus wat er was en N vertelde het dat ze haar de heletijd afkapte en negeerde.

Toen in de laatste pauze gingen ik N en I naar beneden om te praten, gewoon praten over tunnels want N is bezig met stretchen en over dat we het raar vinden dat we niet eens afentoe ergens anders mochten zitten. We zeiden even tegen V dat we even naar beneden gingen gewoon even praten. Heeft V tegen C gezegt dat N niet meer met hun mocht omgaan van mij.

Ik heb dat nooit gezegt ik vind het heel erg dat ze dit nu denken. En toen kreeg ik dus ruzie met C om niks…

[i]jeetje…
gisteren had je problemen met je opa en oma,
en nu heb je problemen op school…

als je mensen “de deus”, “hun huppelkutterige brugger” en “de lange” noemt,
kan ik me misschien er wat bij indenken…

misschien moet je wat aardiger doen tegen anderen? [/i]

Ik vind dat jij ook niet echt aardig doet. Ik maak uit je verhaal op dat je vooral (eigenlijk alleen maar) met dat aardige meisje omgaat en verder nooit met die anderen. En ik zou ‘die lange’ toch maar een beetje dankbaar zijn, aangezien zij jou wel heeft uitgenodigd om bij hen te komen zitten.

Waarom praten jullie de hele tijd over tunnels? :stuck_out_tongue:

Sorry maar ik snap echt niets van je verhaal. Misschien is het handiger om ze in plaats van beledigende namen gewoon letters geeft ofzo.

die vriendin van jou is ook bevriend met die andere meisjes, dus in feite denkt ’ die lange’ dat je haar probeert af te pakken. Wat ook een beetje zo is.

Idd, jemappelledenise heeft gelijk.
&& het is echt heel ongemakkelijk te lezen;;ik snap het verhaal echt niet meer.

Oh het spijt me hoor, ik heb verder niks gedaan.
Ze deed ook eerst heel normaal tegen mij, alleen die brugger niet. Ik hoef dat niet te pikken, en dat van mn opa en oma is allang goed.

ik heb gewoon de heletijd normaal tegen haar gedaan, alleen ik ging met dat meisje meer om omdat ik meer met dr gemeen had dan met hun.
Zij begon ineens, met kort doen, bot en als ik wat vroeg gaf ze niet eens antwoord.

Zomaar zonder aanleiding, en dat begon gewoon van de ene op de andere dag.

Denk je dan dat k nog met plezier naar school ga als zij dan ineens zo doet.

ik verander het verhaal al…

ik vind je in het verhaal niet zo aardig klinken XD
try to be nice :smiling_face_with_three_hearts::hugs::kissing_heart:

Ja precies, ik denk toch echt dat je het zelf allemaal doet. En ja aardiger worden zou misschien een oplossing zijn? En dat ene meisje begrijp ik wel, want ze haalt jou bij dat groepje, maar jij ‘pakt’ dan haar vriendin ‘af’, maar ze reageert wel overdreven. Alleen ik gok dat dat vast wel een reden zou hebben.

[i]dus tussen je opa en oma is alles nu goed?
gisteren leek het daar flink drama,
want jij kon niks goed doen,
je oma deed alles ook fout,
enz enz enz.

maargoed,
fijn dat dat nu beter is.

vat anders even in 2/3 zinnen samen wát nou het probleem van de ruzie is,
en waardoor jij denk dat het komt?

misschien dat we je dan kunnen helpen? [/i]

Ja.

nee oke, het klinkt niet aardig. maar hun deden eerst een weekje of 3 super aardig tegen me en gingen mij daarnaa ineens als kak behandelen zegmaar

En ik heb er gewoon genoeg van gekregen dat mensen mij altijd behandelen dat ik minder ben, en dat is ook een van de redenen waarom ik meer met dat aardige meisje om ging. Ik ga niet alleen met haar om hoor, maar tegen iedereen doet ze normaal behalve tegen ons.

Nu hoef je niet in een slachtofferrol te gaan kruipen, want ik denk dat je er toch ook wel wat zelf aan kan doen. Ik zou het ook niet zo tof vinden als het meisje dat ik uit medelijden heb uitgenodigd om mee te praten opeens mijn vriendin zou afpakken (waar het in mijn ogen toch wel op lijkt). Ik denk trouwens niet dat je sowieso echt weg was van die meiden, aangezien je ze zulke beledigende namen geeft. Sorry, maar ik vind je een beetje arrogant overkomen.

Ik wil je wel helpen maar je beginpost is weg.

^ ze faalde, dus heeft ze het veranderd xD

ja ik faalde dus weer volgens jullie. Ik heb mijn begin post verandert voor jullie, ik hoop dat het nu wel wat beter is om te lezen.

En nee ik kruip niet in de slachtoffer rol, ik snap gewoon niet waarom C dus ineens zo doet. Ik mag toch zelf weten of ik bij hun ga zitten, en N mag toch zelf weten of ze bij mij of C zit. Iedereen doet aslof ik haar expres loop af te pakken terwijl ik meerdere keren tegen haasr heb gezegt wil je niet liever daarbij zitten mij maakt het niet uit.

En haar ook niet dus we bleven gewoon zitten…

Ben ik de enige die al die V’tjes en N’tjes en C’tjes door elkaar haalt? Ik moet je verhaal echt 5x overlezen voordat ik het een beetje snap…

Ben ik de enige die niet snapt waarom mensen in 1 week achterlijk veel topics openen met hun problemen, die na een paar keer lezen vreselijk nep of overdreven lijken.