omg ik heb hem uitgevraagd, maar hij vroeg dit...

Hoi,
net in een gesprek op skype vroeg ik of hij mee naar de film wilde, wilde hij wel. Nu vraagt hij ‘B en J ook meevragen?’
ik zo ‘J kon niet’
maar hoe moet ik nou antwoorden wan tik wil eigenlijk aleeen met hem XD
hulp is nodig en snel ook!

“Maar eh, we kunnen toch ook met zijn tweeën gaan? :slightly_smiling_face:

Ik ben zo subtiel met dit soort dingen.

is dat goed om te zeggen?
Of gewoon ‘zullen we hun lekker laten gaan naar een andere film’ XD nee grapje…

Met z’n tweeën is ook wel gezellig? (A)

kák ik heb gezegd dat er nog wel iemand meekonn. oke daar kan ik mezelf niet uitpraten.

zeg dat B ook niet kon, maar je wel zin hebt om gewoon met hem naar de bios te gaan? (wel even tegen B zeggen dan, anders wordt dat weer zo awkward.)

oke maar ik wil niet dat het awkward word voor hem. Als hij nu laat merken dat hij niet wil. maar op school doet hij of hij het wel wil… en nu ook weer wél …

‘‘Het is wel leuk om samen met hun te gaan, maar ik zou ook wel eens met jou samen willen’’

Als je hem leuk vind, zul je toch wat moeten zeggen dat je met hem samen wilt. Anders plaats je jezelf in de ‘friendzone’ straks en probeer daar nog maar eens uit te komen. Wil hij niet met zn 2en, weet je waar je aan toe bent toch

Misschien durft hij niet alleen :’) Zeg dus idd zoals de rest, gewoon dat met z’n 2en ook kan. “Leek me ook wel gezellig, ipv met een groepje steeds”

Volgens mij is het al te laat, het was slimmer geweest om het wel gelijk te zeggen :slightly_smiling_face:

Yày we gaan toch samen.

Jeej ^ Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? (misschien handig als iemand eens hetzelfde probleem heeft)

haha ik deed 't anders.
mijn Crush vroeg me vandaag mee voor een keertje naar de bios tegaan.
Toen zei die : Gaan we met meerdere?
En toen zei ik gewoon : Wil je dat dan?
‘nee maar jij wel misschien’
Toen ik nee zei , zei hij : Dan is 't dus een romantische date.

Haha dat was wel schattig. :slightly_smiling_face:

nah ik krijg eigenlijk altijd mijn zin. maar ok, ik zei gewoon de volgende dag op school, wie wil je meevragen. hij zo 'wie wil jij meevragen? ’ ik ‘niemand’ hij ‘niemand :slightly_smiling_face:
maar ik wil wel vrienden blijven met hem hhaha

^wauw dat klinkt verwend : nah ik krijg eigenlijk altijd mijn zin. En nu geef je hem ook misschien ook valse hoop terwijl je gewoon vrienden wil blijven.

^ahahaha nee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel, als ik mijn zinnen zet op iets dan zal het ook gebeuren. Maar we hadden niet echt een speciale klik ofzo. Of ook weer wel… En vandaag ook… NU TWIJFEL IK WEER.
Ach, de volgende stap mag hij zetten en anders is het ook goed.