omg. Ik ga morgen voor het eerst naar een pretpark!

[b]Je moet niet gaan lachen, maar ik ben dus echt nog nooooit in een pretpark geweest. Alleeeen in speeltuinenen met niet meer dan 6 toestellen.

Morgen ga ik dus voor het eerst, met vriendinnen naar walibi. Maar ik weet dus niet echt goed wat ik aan moeten doen en meenemen xD.

Ik heb het al aan m’n vriendinnen gevraagd maar ze reageerden een beetje zovan;‘Dat weetje toch wel ongeveer?’ en ze legde het niet echt uit. Al weten ze dat ik nog nooit naar zoiets ben geweest.

Het klinkt vast heeeeel stom, maar ik weet het gewoon niet. Ik kan me er niet iets bij voorstellen.

Kunnen jullie helpen? (A) xxx[/b]

Hee!

Wat leuk dat je naar walibi gaat!
Je kan het beste goede kleren aantrekken, schoenen waar je goed op kan lopen, kleren waarin je het niet koud krijgt… een vest ofzo!
Verder gewoon een lange broek.
Ik zou een rugzak meenemen en je benen door de lussen halen in de achtbaan. In de rugtas wat drinken, eten, een jas misschien?

Heel veel plezier!

Je gaat toch wel een dagje winkelen ofzo? desnoods museum… gewoon meenemen als je een hele dag weg bent.
Koekje, flesje drinken, zonnebril, geld… Er bestaat toch geen pretpark-outfit :stuck_out_tongue:

lekker zittende kleding. Schoenen die niet uit kunnen vallen als je in attracties gaat.

haha, ik ga morgen naar de efteling :slight_smile:
heb abbonement

wat ik altijd meeneem;
portemonnee - met geld uiteraard
lunchtrommel met 2 boterhammen en een koek
bakje fruit/komkommer
flesje water
tissues/paracetamol/pleister
en soms van die schone snoetjes, als je suikerspin hebt gegeten ofzo
labello
deo (in de auto)
en m’n abo (in jouw geval je kaartje)

veel plezier & geniet er van!

Oeh leuk !

Doe gewoon fijn zittende kleding aan, en een handige tas/rugzak, als je eten en drinken mee neemt . Die kun je meestal gewoon aan de kant zetten als in een atractie zit. Tenminste bij de Efteling dan xD

Veel plezier ^^

Gaaf man Walibi!!
Gewoon lekker broodjes meenemen, pakjes drinken, snoepjes.
Niet al te veel waardevolle spullen en hoppa! Gaan met die banaan.

En als je iets niet durft, jammer dan, alleen maar leuke dingen doen!
Gaaf hoor.
Veel plezier.

Ik neem altijd een vest mee, voor als het koud wordt ofzo, portomonnee, camera, koekjes, drinken, zonnebril (als de zon schijnt), kauwgom, snoep, sokken (heb dan meestal dichte schoenen en ik HAAT natte sokken)

Fototoestel ook altijd leuk :]

Flesjes water, koekjes, gesmeerde broodjes, geld natuurlijk en een extra broek zijn altijd handig. (In Walibi hebben ze toch ook dingen met water?)
Je loopt best wel veel op zo’n dag, dus doe gewoon gympen aan.
Je moet zelf weten of je je mobiel meeneemt, maar hou dan je tas wel goed in de gaten.
Nou ja…
Dat was het volgens mij wel.

als het gaat regenen is een paraplu ook altijd wel handig

ben je btw zenuwachtig?
ik was de eerste keer heel zenuwachtig, haha

http://www.girlscene.nl/f…009/mei/naar_een_pretpark

-Lekker zittende schoenen (mijn voorkeur ligt bij allstars) >>GEEN HAKKEN<<
-Een niet te strakke jeans (aangezien je je helemaal gaat vol vreten met suikerspinnen enzo)
-Een t-shirt (bij voorkeur eentje waarin je geen zweetplekken ziet i.v.m. foto’s)
-Een lekkere trui/vest
-Extra sokken
-Paraplu
-Portomonnee met niet al te veel geld erin want vaak kun je op pretparken wel ergens pinnen, pinpas, ID-kaart
-Flesje/pakjes drinken
-Pak met koekjes (Sultana,Liga etc.)
-Zak met snoep
-Mobiele telefoon met genoeg beltegoed, voor het geval dat je 1 van je vriendinnen kwijtraakt
-Zonnebril
-Fotocamera

walibi is echt heel leuk

Het maakt niet echt uit wat je aantrekt.
Je moet natuurlijk niet te warme kleren aan doen als
het morgen bloedheet wordt.
En neem een tas mee, stop geen belangrijke spullen in je
broekzak zoals: mobiel sleutels enzo.
Want dat kan er natuurlijk uitvallen :relieved:
Neem eten en drinken mee, je kan natuurlijk ook daar kopen.

havefun!
xo

Ja heeel erg! Dalijk durf ik niet in al die attracties :stuck_out_tongue:

Genoeg eten en drinken
Lekker zittende kleding
Een vest ofzo voor als je het koud krijgt
Schoenen waar je goed op kan lopen
Geld
Fototoestel
Haarborstel/elastiekje

Veel plezier!
En laat even weten hoe het was! =D

meenemen;
sneakers.
fototoestel.
tas.
kleren naar het weer(A)
portonemee.
telefoon.
eten.
drinken.
en eeeen gooed humeur!(L)

veel geld want meestal is het eten in pretparken best duur
en de rest wat hier al staat haha

Oeh leukhoor! :grinning:

Maarja, indd het meeste wat hier al gezegd is. Alleen, moet je ook weer niet téveel meenemen. Want, ik spreek uit ervaring: het is echt alles behalve fijn om de hele dag zo’n zware tas mee te moeten sjouwen! Wat ik altijd wel handig vind om mee te nemen:

• telefoon, fototoestel (+ extra batterijen?)
  • flesje drinken, die je opnieuw bij kunt vullen.
  • broodjes/koekjes/snoepjes/en geld, dan kun je ook daar wat snacken.
  • kleren + schoenen, naar het weer. doe iig geen hakken, of knellende schoenen ofzo aan.
  • haarborstel + elastiekje is ook altijd handig, en wat makeup als je dat fijn vind?

Ik denk dat je dan het belangrijkste eigenlijk wel gehad hebt, en een tas natuurlijk om alles in te doen.