omg hij is player?

hee meiden!!
ik had bijna met een jongen , en ineens wou hij niet meer omdat hij geen relatie wou.
en de afstand was te ver (hij woont in stad & ik in buiten.)
dus das maar 1 kwartiertje verder.
nou dat was ongeveer4 weken gelden.
nu heeft ie al andere halve dag in ze msn naam staan M(L) de lekkerste.
maar eerst had hij ; M(L) S , toen had hij M(L)M, en toen had hij m(L)n&m
maar ik dacht het kunnen ook allemaal letters van van 1 naam.
het staat er al best lang en ik denk dan als hij dan een nieuwe vriendin heeft,
dat hij haar al eerder leuk vond toen hij zemgaar mij nog had en daarom mischien liet vallen? ik vind het een beetje een player denken jullie dat ook?

xx

Hij klinkt wel als een player.

Hij klinkt nogal als een player ja, als ie elke dag een ander meisje in zn naam heeft staan zal hij wel niet echt trouw zijn ofzo :’)

ja indd :Z een beetje raar geval :stuck_out_tongue: is het gewoon XD ben blij dat het nu over is wand als ik met hem had en het dan pas had ontdekt dat ie player is , wow dat zou egt heel erg zijn :")

luister chick: ga je zelf geen bord voor je kop houden. Als je vermoeden je iets vertelt is dat meestal zo. Fucked up voor je… doet missch nog een tijdje zeer en daarna moet je echt verder… Hij is de LLLLL van … LOSER!!!

hy komt eerder kinderachtig over met al die letters in zyn naam…Skip hem :wink:

Klopt, een beetje stoerdoenerij is het ook.

over dat eerst dat hij opeens geen relatie meer wil, moet je hem iig niet op afrekenen
want dat heb ik ook, vind ik iemand leuk maar als het er écht op aankomt durf ik niet ;$
Maar dat in zijn msn naam is wel raar, maar ik zou het eerst vragen
want het kan ook dat hij met wat mensen aan het kloten was en die gingen dat er telkens inzetten
ik zou niet zo zeggen dat het een player is iig

1 vette zielige player :wink:

Aandachttrekkende, zielige, arrogante player.
Ik snap trouwens nooit hoe meisjes daar in kunnen trappen… Maarja

hahahaha het niet aankunnen door de afstand terwijl het en kwartiertje verderop is.

Indeed, en aan een jongen die steeds vreemdgaat heb je ook niet veel, alleen jij blijft dan gebroken achter.

Een kinderachtige player.

omygosh.
Wat een loser.

Player ja, bah.

Klinkt inderdaad als een player xD

Klinkt niet als een player, meer een wanhopige sukkel die meisjes jaloers probeert te maken d.m.v msnnicks xD

Negeren. Hij is duidelijk geen player maar hij wil het wel zijn. Sommige jongens zetten zo’n letters in hun nn , al hebben ze niets met die meiden en meestal schrikken die meiden er superhad van als ze hun naam ofzo zien.