OMG HELP!

HELP MIJ!! ik ben pas 14 en iemand van bijna 21 vind mij leuk. Ik zit op scouting en daar zie ik hem telkens. Hij zit de heletijd te zegge dat ik knap ben, dat ik er mooi uitzie en alles. en hij geeft me telkens knuffels ook. en hij smst me non-stop alleen maar met die woorden van : Sgatje, houvanje, lekkerding, liefie, en hij belt me telkens… HELP MIJ WAT MOET IK HIER MEE!!

Negeren. Like dûh.

Zeggen dat je hem niet leuk vindt?

Ligt dit niet een beetje voor de hand?
Gewoon negeren en verder gaan met je leven.

Jij had toch een open relatie met een andere jongen & met die jongen wilde je toch naar bed?

checkt je andere topic.

Beetje oud heh 21 voor iemand van 14 (’:

Titel mag trouwens niet in hoofdletters.

Je had toch al open relatie hoeveel topics maak je aan?

Keihard van bil gaan bij een kampvuur natuurlijk!

:smirk:

Ja dat vind ik ook :V

O, maar OT: :sex:

Wat een groot probleem! Ik zie geen oplossing voor je. Ik zou niet meer verder willen leven als ik zo’n gigantisch probleem had…

Haha, gewoon zeggen dat je hem niet moet. Maar wel een beetje aardig aangezien hij bij je op scouting zit en je hem waarschijnlijk nog vaker tegenkomt.

nauw voor een jongen van bijna 21 vind ik schatje enzo sturen wel beetje kinderlijk en ik vind ook dat iemand die zo stuk ouder pas zo mag doen als het wederzijds is

als je hem niet leuk vind gewoon zeggen sorry je bent te oud wil je me een beetje met rust laten

Leer eerst normaal typen en negeer daarna die smsjes.
Zo moeilijk is dat toch niet?

en je hebt ook al een open relatie met iemand van 18
je hebt het er maar druk mee meid :slightly_smiling_face:

Als iedereen een topic start als een jongen haar lastigvalt, goh!

Ik zou als ik jou was de politie inschakelen hoor, dit is heel ernstig.

Negeren doh.

ik zou mezelf neersteken, daar kun je toch niet mee leven!
or just fuck him :grinning:
of rot een eind op me je forums die nergens op slaan & waar je zelf donders goed antwoord op weet :grinning: