Omg help me xD

Oke ik had dus een domme actie; kzat op hyves op school [openbare laptops] maar hij was leeg en ging ineens uit dus ik had me niet uitgelogd, dit wist ik niet totdat een jongen me had toegevoegd op hyves van ‘ja je hyves stond nog aan, we hebben niks verandert hoor :wink:’ dus daar was ik blij om. Maar nu komt het hij had me 3 dagen geleden ook toegevoegd op msn [die staat op mn hyves gewoon] maar nu praat hij dus elke dag aan 1 stuk door tegen me o_O Hij vind me leuk maar ik hem totaal niet :open_mouth: maar hij blijft maar praten en vragen etc. en ik zeg wel wat terug maar beetje afhoudelijk zegmaar… Hij zit ook bij mij op school, ik heb het idee datie me een beetje stalkt want op msn zegtie steeds van ja ik zag je maar jij zag mij niet vandaag en laatst wistie zelfs tot hoelaat ik naar school moest o.0[dat zei die dus op msn] maar hij zegt datie me bijles wil geven etc. watie al 4x heeft gezegt in 2 dagen maar dat wil ik dus niet…omg ik wordt gek.
Wat moet ik doen, ik wil hem niet kwetsen zegmaar.
Dit klinkt misschien nogal raar maar help me xD

Toch maar vertellen dat je het best wel vervelend vind, of blokken.

daar heb je nou een blok-knopje voor…

Wat eng ;S
k zou m gwn blokken :grin:

Dan weet hij het en dan denkt hij niet van: ze wist het allang maar ze zei het niet. Want als hij er later achter komt, zal het hem veel meer pijn doen.

:ok_woman:

Toch maar eerlijk vertellen hea,
waarheid is hard :wink:

Idd zoals ik al heb gezegd ^^