Omg, grijs haar ? .__.

Jup, grijs haar 1 echte grijze haar.
Teminste dat is wat ik zag & wat mn vrienden vonden in mijn haar.
Een grijze haar, hoe kan dat ik leef net 15 jaar, en heb een grijze haar, of zou het licht blond geweest zijn x’D ?
Kan dat eigenlijk wel een grijze haar hebben als je zo jong bent XD?
Vertel, wat denken & weten jullie…
lol~

Stress krijg je ook grijs haar van XD (zeggen ze)

mauahaha
kind, ik heb toch al gezegt dat het lichtblond was!
omg, je word blond.
niet te filmen. X’D
well, i’m a brunette, be jealous!
het leek alleen grijs.
& WE WORDEN ALLEMAAL OUDER SCHATJEEEE!
hahaa kus loveyou.

dan was ik nu al helemaaaaaaaaaal grijs! XD

Een haar zonder pigment: kan voorkomen.
Had mn ex ook. Hij trok ze eruit en dan kwamen ook alleen DIE haren weer grijs terug.

Welke kleur haar heb je ?
Het kan wel hoor (:
M’n zus had het ook es.

Ik ben brunette en heb aan de voorkant een paar blonde haren dat lijkt ook grijs,

Ja, dat betekend dat er geen pigment in het haar zat waardoor het “geen” kleur heeft. Me neefje heeft daar erge last van en is pas 14 ( en is al voor grote deel kaal.)

Pigment=kleur.

Arme Renée! hahahaa.
succes lieverd.

Nee daar stel je haar echt mee gerust :stuck_out_tongue:

Dat zal het zijn =D

ja het komt doordat je weinig pigment hebt fso
ik heb ook grijs haar, maar heel raar
dus vanaf de wortel is zwart maar alleen op het einde is het grijs -__-’
x.

Ik denk dat het een donkerblonde haar was… mijn eigen haarkleur is donkerblond… en soms ziet dat er ong grijs uit… maak je geen zorgen het is heus geen echte oma grijse haar van helpie ik wordt grijs :]

XD ik heb er vier/vijf; maar ze zijn niet grijs maar wit. Komt door het overmatige verfen, en misschien wel doordat ik al vroeg begon met verfen(bij mij dan (: )

Ik het het HEEEL vaak gezien bij vriendinnen van mij meestal gewoon 1 haartje,maar een klasgenoot had er zoveel dat ze haar haar gwoon zwart verfde ze zij dat ze het van dr moeder had die het ook zo vroeg kreeg :expressionless:

Haha gelukkig is het 1 haartje :stuck_out_tongue: En anders als het meer worden verven…

Jaa dat heb ik ook! Maar ik ben echt bang want een klasgenoot zei een keer tegen me dat ze een vrouw kende die op haar 17e al helemaal grijs was en dat ik dat misschienook kon krijgen. Ik heb donkerbruin haar en af en toe wel is een pigmentloze haar ertussen zitten. maar volgensmij heeft iedereen dat alleen bij blond haar kan je het niet zien. IK BEN BANG

ja, dat heb n vriendin van mij ook, te weinig pigment ofzo. maar die verft t :slightly_smiling_face:

ik had er al
5ofzo =|
en ik heb ze er uit gehaald (6).