Omg erge blunder..

Omg omg omg, waarschijnlijk is hier al een topic van maar die kon ik niet zo snel vinden. ik had toenet een hele erg blunder. de bel ging en ik wilde eerst niet open doen omdat ik er niet uitzag, ik liep in een xxxl shirt van mn vader en had geen make-up op en mn haar zal helemaal door de war. maar ik dacht van ja zal wel mijn broertje zijn of een vriendin ofzo/ dus ik doe de deur zo open; staat er een SUPPERKNAPPE jongen van de krant. …
zegt hij: uhm, ik ben blabla ( zijn naam) van de krant . uhm ja zijn je ouders mishien thuis? zeg ik nee ik woon hier alleen. maar ik bedoelde dat ik alleen thuis was. hij keek me echt heel raar aan. en toen zei die oke en toen ging die weg. ik schaam me echt diep! hebben jullie welleens zoiets meegemaakt ?
x

haha het klinkt niet erg maar omdat moment schaamde ik me zo.

-

haaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa

xD

mwhaha, dat had ik ook een keer :stuck_out_tongue: maar toen vroeg hij of ik nog niet wakker was, en toen zei ik: je hebt me wakker gemaakt. wees maar trots op jezelf, * boos gezicht *
maar ik kende hem al :stuck_out_tongue:

Nee niet meegemaakt,
die jongen zal je waarschijnlijk toch nooit meer zien,

hahaha lijkt me idd echt zo :woman_facepalming: schaamm

hahaha,
best grappig!
ik had laatst in de klas,
het was heel druk, en iedereen was aan het kletsen,
en net toen iedereen stil was zei ik net iets te hard;
wist jij al he de shopaholic film komt binnenkort uit!
dus iedereen omkijken en lachen,
schaamde me echt kapot :stuck_out_tongue:.

Hahaha, maar voor zoiets hoef je je toch niet te schamen? :stuck_out_tongue: Zoiets is eerder grappig.

Nee, dat is waaar dat zeg ik ook hele tijd tegen mezelf maar ik zit nu echt met zo’n kutgevoel haha
x

Zo iets heb ik ook mee gemaakt toen mij besteling geleverd werd
ik sliep half…meestal komen ze later ik bestel vaker via internet xD…maar deze kwam echt onverwacht vroeg…

Hahahahhaha!

Ik had ook een keer zoiets, was er zo’n knappe jongen bij ons thuis(ook van de krant ofzo) maar die zat dus in de woonkamer met m’ n moeder te praten.
Ik had helemaal niks door, en ik liep mn kamer uit (IK ZAG ER NIET UIT!!! GEEN MAKE UP = 29482 PUISTEN, MN HAAR HELEMAAL DOOR DE WAR, lelijkste pyjama ever etc etc) dus ik kom de woonkamer in, kijkt die jongen me zooo geschrokken aan(:’])… hij en mijn moeder mij dus de hele tijd aankijken *stilte*… toen liep ik, zonder wat te zeggen(ook geen hoi ofzo), terug naar mn kamer. even later (ik denk 20 minuten ofzo, dacht ik dat hij wel weg was, loop ik weer naar de woonkamer om aan mn moeder te vragen wie dat was, zit die jongen er nog steeds ;O ik *geergerd/geschrokken/verlegen* : “Is hij er NOG steeds!!!/1!” *loopt terug*. hij lachte zich kapot XD.

het was een april en ik riep: een april, baarmoederhalskankerprik in je bil! omdat mijn vriendin de prik die dag moest halen. en toen was het helemaal stil. ik ging echt dood xD

mwahahahaha xD zei je dat hardop? XD

Ja xDDD ik schaam me dood

omg hahahaha

haha… k heb ook nog n blunder:
k had bij mn oma de tuin gedaan omdat zij niets meer kan,
toen kwam k binne, mn oma zo: en heb je groene vingers?
zei k: t gaat wel, heb ze net gewassen :grinning:
en ik had ook echt niks door… :-/

Ik heb eens net 't zelfde meegemaakt… Mijn papa zijn beste vriend woont dus een straat verder, en hij heeft twee superknappe zonen (een tweeling).
Op een dag sta ik dus op, en ik had een superkinderachtige, te kleine pyjama aan van Winnie De Pooh. Mijn mama had gevraagd om al mijn kindercd’s mee te nemen naar beneden, omdat ze ze zou weggeven aan Moeders Voor Kinderen. Dus, daar kom ik in mijn Winnie De Pooh pyjama met al mijn K3 en Samson en Gert cd’s naar beneden, zitten die twee daar in onze living.

Ik heb me nog nooit zo geschaamd…

AHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
AHAHAHAHAHAH
xDDDDDDDDDDD

ik heb ooit eens gehad dat ze ons huis aan het schilderen waren en 's ochtends al vroeg een koffiepauze hadden bij ons beneden in de kamer… waren best wel knappe jongens bij…
kom ik in m’n snoopy-pyjama naar beneden… haar in de war… make up had ik niet afgehaald 's avonds…
ben gelijk weer de trap op gerend om me te gaan douchen en aankleden, haha

WHAHAHAHA.
Die is erg. :stuck_out_tongue: