omg, een vogel in de huiskamer :o

aaah serieus ik zat even achter de laptop, hoor ik een vogeltje tegen de schuifpui aanvliegen, en toen vloog ie naar binnen :astonished: een musje koolmees! gelukkig had ie niks zo te zien.
voor ik hem naar buiten heb geholpen hij is dus alweer buiten heb ik snel een foto gemaakt als bewijs voor mijn ouders :'D

er is ook al een keer een merel naar binnen gevlogen, die moest ik toen echt oppakken

moest ik even kwijt haha

http://i46.tinypic.com/2zsqhde.jpg

http://i47.tinypic.com/t81e0o.jpg

Awh, die vogeltjes zijn leuk!

Aww :grinning:

Dat is geen musje dat is een koolmees :wink: issie al naar buiten nu?

cute :stuck_out_tongue:

haha ik dacht dat dit zo zo zijn van: OMG EEN VOGEL IN DE HUISKAMER WAT MOET IK DOEN?!!!
En dat had ik raar gevonden…want dan ga je niet achter de computer zitten om een topic aan te maken :’).

Nee deze reactie heeft geen nut, maar dit topic ook niet :grinning: (no offence).

haha bij ons zat er ook ooit een veldmuisje binnen, de deur stond open en die was gewoon naar binnen gelopen totaan de huiskamer waar we tv zaten te kijken

oja, een koolmees :’)
en ja hij is alweer naar buiten, zie beginbericht.

en het topic heeft inderdaad geen nut, maar ik was hyper en moest het even posten in het onzin gedeelte :guitar:

haha bij ons was een kanarie binnengevlogen, maar het was toen winter en buiten zou die t niet overleven door de kou enzo dus toen hebben we m gevangen en gehouden :grin:

Wat een schatje !

Hebben wij ook 2 keer gehad, en 1 keer in de garage. Het meest bizarre was nog de vleermuis boven ;o ik liep de trap op, en hij vloog tegen m’n hoofd. Ik dacht van huh wat was dat? En toen lag hij daar op de grond :’)

Aaahw ^^
De kat van de buren zit regelmatig opeens naast de stoel bij ons :stuck_out_tongue: Wel schattig :]

Cute!

Dus…? xD

bij ons zat er ooit een kraai binnen ;p
had ik even pech dat mijn moeder vreselijk bang is voor kraaien…
stond ik daar in onze keuken, probeer die kraai maar eens alleen weg te krijgen --’ ;p

Haha, wat schattig.
bij ons liep er een keer een kat naar binnen, een keer liep de hond van de achterburen onze keuken binnen (ik was er jammer genoeg niet, mijn moeder schrok zich dood) en een keer sprong er een kat door het raam naar binnen.

hahaha
allemaal dieren in huis :’)

Wat lief:D

Bij mijn ouders kwam er is een kat binnen en ik was toevallig thuis. en dat beest liep gewoon net alsof hij daar woonde. tot hij me zag hij schrok zo erg dat hij tegen alle deuren aanvloog en ik hem moest pakken. lukte niet natuurlijk! dus heb ik de deur open gedaan en toen na 10 min vloog hij de deur uit

dat hadden wij ook xD
In ons vakantie huis
we hebben de heeele dag achter die vogel aan gerend en hebben uiteindelijk de buurtbewaker erop af gestuurd :'3 die heeft dat beessie weten te vangen en vrijgelaten.

En er kropen altijd straatkatjes onder onze tuindeur heen. En dan gingen ze voor de voordeur staan miauwen xD

haha toen ik ns bij me oma was vloog een duif na binnen