omg bus ft. mams?

hoi.
uh,.
ik moet meestal om 7:45 de bus pakken naar school en mijn moeder soms toevallig ook. Dus dan gaan we samen.
Maar, ik schaam me dan zo. Ik weetniet wrm want ik hou gwn van me moeder. X3
en dan als ik moet uitstappen en zy niet. Dan moet ik der altyd een kusje geven enso. Echt scheef. Und voor de terugweg pakt ze WEER dezelfde bus als my en dat staat ze te wachten bij de bushalte waar ik moet zyn om terug naar huis te gaan. o__O Ik vindhet echt irritand, maar ik wil der niet kwetsen.
Morgen moet ik dus weer met haar mee.
Maar ik d8 van ik ga wel dan met de fiets, maar dat lykt mij te opvallend en het is zo ver weg naar school. :frowning_face:
Weten jullie miss wat ik kan doen? Een smoesje ofso waarmee ik haar niet kwets?

Waarom schaam je je eigenlijk? Gaan er ook vrienden met die bus en wil je daar liever bij zitten?

Doe gewoon dat kusje niet.

Jeez, waarom zou je je schamen?
Het lijkt me dat je in je puberteit zit, probeer over die schaamte heen te komen want dit is sneu.

En let op je spelling! Dit valt niet te lezen!

Een latere/vroegere bus nemen?

Maar waarom schaam je je eigenlijk, ik bedoel zo erg is het natuurlijk ook niet…

Heb het er gewoon met je moeder over… je moeder is ook jong geweest, en het is wel typisch iets voor de puberteit om je te schamen voor je ouders. Leg uit dat je best wel met haar met de bus wilt, maar dat je liever niet in het openbaar haar een kusje geeft. Als je dat gewoon duidelijk en rustig uitlegt, dan begrijpt ze het wel.

“Mam, ik geef je liever geen kusje als ik uit de bus stap…”

Waar maak je je zo druk om?
Ga dan fietsen ofzo, of neem een bus eerder/later.

uhm., ik schaam me niet voor mijn moeder.,
wees blij dat ze er nog is, dat ze nog met je met de bus kan,
dat je haar nog een kusje kan geven als je weg gaat.

Ik zou het ook vervelend vinden als mijn moeder in de zelfde bus zat,
denk dat je trouwens beter gewoon smoesjes verinnen kan
dan word het niet meer normaal dat dat moet?
maar eerlijk zegge is misschien oook wel aardig :slightly_smiling_face:
xx

Ik weet niet hoe oud je bent, als je in de pubertijd bent, is het wel een klein beetje begrijpelijk,
Maar ik zeg je 1 ding…

Ik wou dat ik mijn moeder nog één keer een kusje kon geven :frowning_face:

aanstelster.

WTF, doe normaal het is je moeder hoor!
Daar heb je der maar 1 van.
Schaam je nooit voor je moeder! Geef der liever zo veel kusjes als je maar kan, later zul je anders spijt krijgen als het niet meer kan.

wat toch niet al te moeilijk te bedenken zou moeten zijn.

Doe is normaal joh, bijna iedereen heeft een moeder niks voor te schamen !
En btw sommige willen dat ze nog een moeder hebben sorry,
maar dit is echt aanstellerig gedrag.

Ik vind het lief van je moeder, dan hoef je niet alleen te gaan!

Is toch lief, anders zit je daar ook maar alleen… Ik vind het best sneu tegenover je moeder dat je je voor haar schaamt, wees blij dat ze er voor je is & geniet daarvan…
Ik vind het juist gezellig om samen met mn moeder te reizen enzo, heb je tenminste wat te praten.

Wat ben jij best wel een kutkind xD
Sorry dat k t zeg.