OMG! A SHAME??

OMG! Dit is echt weird… ;p
Ik zat zo op de wc benee [jaja x3] en toen dacht ik ; “nou, het zou tog raar zijn als die ene leuke jongen aan de deur komt terwijl je op 't wc zit XP” “triiiiing” &wie was daaar; die jongen XD kweet dat het een vriend vn me broer is ze gaan altijd samen pokeren eenzoo;p
Iknow WEIRD! butoke…
xkusje

Waa toeval, maar is toch leuk :grin:

tjah… toevallg jah :wink:
mjah… zulke dingen heb ik ook wel eens :stuck_out_tongue:

whaha xD had ik ook wel eens
kwas op kamp (met zo’n 2000 deelnemers :-|) en ik besloot maar eens vroeg op te staan om eens lekker vroeg te gaan douchen :stuck_out_tongue:
dus ik stond daar zo onder de douche na te denken
“hmm… het zou wel eens apart zijn als ik zometeen die jongen tegen zou komen, neej!! dat kan niet, het is 7 uur 's ochtends en het programma begint pas om 10 uur”
dus na het douchen loop ik zo naar buiten (had mijn kleren al aan hoor xD) en… niemand te zien…
dus ik loop verder… zit hij daar op het bankje :expressionless:
ook erg weird

Ik heb altijd dat ik wat droom. en dat het daarna precies hetzelfde gebeurd in het echt. alleen zijn het altijd van die doodnormale dingen… ;(

HAHAHAHHAHAHAHA! Grappig. Ik heb heel vaak ook iets superweirds: de getallen op de klok voor en na de puntjes zijn bijna altijd hetzelfde als ik kijk!
12:12 16:16 20:20

Op die manier. Dat is echt zo weird!

haha grappig XD en ook wel eng :stuck_out_tongue:

wat een toeval :stuck_out_tongue: zulke dingen heb ik ook wel eens, iedereen neem ik aan :stuck_out_tongue:

Haha, hoe cool. ^^

jaa dat heb ik ook :\

whaha lol…

jaaaa heb ik ook steeds :grinning:

whoyoo dat heb ik dus ook! zoo vaag… echt elke dag wel een paar keer

Ik heb een keer gedroomt over een babyolifantje… Vet vaag! Ik vond het zon rare droom dat ik het had opgeschreven (om niet te vergeten) en later opgezocht op internet wat het betekend. Ik zou later roem & rijkdom krijgen (nouja, zou mooi zijn he! we zien wel, ik geloof het niet zo).
Later bij sbs shownieuws, bleek dat er in Duitsland een babyolifantje was geboren!!!
:grinning:

'Sommige zeggen dat als je op de klok kijkt en de getallen zijn dan gelijk dat er iemand aan je denkt 0=)

Ja, dat heb ik ook!
Ik zit dan altijd: hè dat heb ik toch al een keer gedaan, mja vreemd

Haha

te toevallig.
kwam een meisje op msn die bijna dezelfde msn naam heeft als die van een vriendin van mij dus ik dacht dat zij het was, maar ze was het helaas niet, 2 seconden later komt ze toch online :open_mouth:
En onder tussen lees ik al deze toeval stukjes
HIHI.
dat is dus echt toevallig :stuck_out_tongue:

dat van die klok xD haha zoo grappig allemaal heb dat ook heel vaak :stuck_out_tongue:

ik heb nouw nooit zoiets… pfoew