Omfg

Hey allemaal ik heb 2 vragen:

vandaag was ik met m’n vriendje afspreken (we hebben al 7 maanden) en toen zaten we te zoenen en we kwamen steeds dichterbij en we lagen op zijn bed en toen voelde ik ineens hele erge fijne kriebels in mijn onderbuik en met die kriebels kwam tegelijk dat ik ineens dichterbij mijn vriendje wilden zijn alsin steeds dichter en dichterbij wat kan dit gevoel zijn? en toen vroeg hij of ik met hem naar bed wilde en dat wilde ik op dat moment heel graag maar ik heb nee gezegd omdat ik pas 13 ben en hij 14 ik weet dat dit jong is maar we houden heel erg veel van elkaar en ik vertrouw hem ook heel erg en ik weet niet wat ik de volgende keer moet doen als er zoiets gebeurd is het dan voor mijn leeftijd beter om af te trekken en te vingeren? En wat moet ik doen als zoiets weer gebeurd? En wat zijn dus die kriebels en dat gevoel?

Xx hulpeloos anoniempje

Ten eerste, je ‘moet’ niets. Dat is al de verkeerde vraag! De vraag is wat je zelf wilt. Ik vind inderdaad dat je nog erg jong bent om al seksueel actief te zijn, zeker omdat ik, als ik je vragen zo zie, niet het idee heb dat je er klaar voor bent. Je klinkt namelijk nog vrij onwetend en onzeker van jezelf. Ook al hou je van elkaar en vertrouw je elkaar, betekent dat niet gelijk dat je met elkaar naar bed hoeft, ook niet als je er opgewonden van wordt. Wachten is nooit verkeerd als je nog twijfelt over wat je wilt en of je dit überhaupt wel wilt. Het is uiteindelijk een keuze die je zelf moet maken, als je er zelf maar volledig achterstaat.

Volgens mij heb ik dit eerder gelezen

Je bent geil, dat zijn de kriebels. En knap van je dat je nee gezegd hebt! Ik zou ook nog even wachten, 13 is wel erg jong!

zolang jij niet wilt zeg je gwn nee en dat moet je vriedje respecteren, miss als je toch wel wat wil doen kan je hem toch aftrekken ofiets en dan als je miss wat ouder bent en zeker weet dat je t wilt kan je met hem naar bed gaan.
ook is het nu dat je in de puberteit zit en ben je daar heel nieuwsgierig naar en denke je miss dat je er kaar voor bent maar miss nog niet.
je bent nog jong en dit vriendje hoeft over een jaar al geen vriendje meer te zijn en dan heb je toh mooi je maagdelijkheid aan die jongen gegeven.
denk er goed over ne en bespreek het met elkaar!!!

xx

Je was gewoon geil op dat moment. Daar krijg je meer zin door en down under word je natter waardoor het gemakkelijker is om seks te hebben.

Idd, & daarbij, 13 is way too young…

13 en 14 is echt te jong, wacht nog even. Je hebt nog tijd genoeg om seks te hebben.

zeker als je nog niet wist hoe het voelt om geil te zijn :’)

Het is een beetje te jong, maar er gaat misschien wel een moment komen waarop jullie het echt allebei willen. Daarom is het belangrijk dat je je alvast informeert nu over seks en vooral over voorbehoedsmiddelen.

Dat heet opwinding. Maar ik lees net dat jullie elkaar 5 weken niet zien, bouwt de spanning lekker op.