omfg! Vanessa en Zac gaan trouwen!!

Lees dit:

''Vanessa Hudgens en Zac Efron gaan trouwen
Vanessa Hudgens en Zac Efron zijn verloofd en gaan trouwen. Dat heeft het “High School Musical” koppel toevertrouwd aan het Britse News of the World. Het gerucht van de verloving deed al langer de ronde, maar nu is het dus definitief.

De twee hebben nog geen datum kunnen prikken in verband met hun werk. Zo azen ze beide nog op bepaalde rollen die ze liever niet laten schieten.’’

:flushed: woow, dat is wel snel…

Wat vinden jullie ervan??? Ik kan het eigenlijk niet geloven dat die disneysterretjes uit het niets gaan trouwen…

ooh wat leuk kunnen ze lekker high school musical liedjes gaan zingen aan hun toekomstige kindertjes.! o.0
eneeh, de hele hsm crew mag toch wel komen.?

niet serieus

ja ik las het gister ook, but is it gonna last forever?? Ik vind zac zoiezo te goed voor haar;p

nou, wat een feest he! :3

Ik weet niet waarom, maar ik vind het een beetje raar xd.

echt precies na die naaktfotos? je gaat je vriendin toch niet ten huwelijk vragen nadat ze die naaktfotos heeft gemaakt ??

Misschien waren die foto’s wel voor hem xD

ooh gossh, beschouw hun eigenlyk helemaal niet als volwassenen, laat staan
dat ze gaan trouwen =’)

Nou veel geluk samen, het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks :3

het zijn nog kinderen!
DIT IS VERBODEN! :stuck_out_tongue:

Zal niet lang stand houden denk ik :stuck_out_tongue:.

muahahahahaha

grappig

ik zet mijn geld op 6 maanden

zozieeej volgens mij zijn ze wel al 20 ofzo hoor x]

ja zac is 20 en vanessa 21, dus statistisch gezien zijn ze geen kinderen meer :wink:

idd.

.

xD vanessa niet eens volwassen genoeg om te trouwen…
en ze zullen vast 10 kinderen krijgen ofzo…

Haha ik op 3 maanden.
Die Amerikanen leren het ook nooit.

En voor je het weet is het weer uit

Maarja, een high school musical bruiloft dan maar? Waarin Ashley Tisdale Zac afpakt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Leuk voor ze :slightly_smiling_face:
(Niet sarcastisch bedoeld)