Omegle

Wauw ik zat dus net effe op omegle, ik dacht verveel me toch enz. En ik laat nooit mijn hele gezicht zien daar, want je hebt soms van die weirdos. Anyways ik zat dus met een jongen te praten ( dacht ik) en ik merkte dat hij niet op de juiste moment typte als ik zag op zijn cam, dus ik zei wave? toen opeens vet scary kreeg ik een oude man van ongeveer 70 ofz op de cam, omg ik schrok me dood man! Ik ga dus ook nooit meer op omegle gvd zeg. Maar zitten jullie wel eens op omegle of chatroulette en zo ja? wat zijn jullie grappige/shock momenten?

Haha wauw, dat je nog gelooft dat daar ‘real’ mensen op zitten.

Sorry offtopic, maar ik moest echt heel hard lachen om je ‘verhaal’. :grinning_face_with_smiling_eyes:

nou ik geloof niet dat alle mensen daar echt zijn,ik vertrouw het niet helemaal daarom laat ikmijn gezich t ook nooit helemaal zien, maar meestal als ze niet echt zijn dan staat er this cam may be simulated ofz. En het zal vast niet zo zijn dat iedereen nep is. Ik schrok gwn van het feit dat er zo een vies oudmannetje achter de cam zat. ughh nasty

Haha ja nou ik ben effe in shock haha

Ik doe nooit met webcam. Tienduizend keer piemels disconnecten en als je dan gewoon op het eerst gezicht een normaal iemand heb trekt die op een gegeven moment ook zijn broek naar beneden.

Hahha ja dat heb ik ook wel gemerkt, eerst doen ze normaal dan denk je oh eindelijk en normale en dan is het opeens weer show me ur boobs, ik zie daar trouwens ook echt vaak meisjes die erg uitdagend gekleed zijn (jonge meisjes) of halfnaakt ofz. best wel erg. Maar ik heb het nu wel gehad!

Hmm ja dat snap ik wel hoor haha, voortaan moet je maar even ‘wave’ tijdens het gesprek zeggen ofzo, hoe dom dat ook klinkt.

hahaha, nou er komt geen volgende keer meer voor mij, want die site freaks me out!

Of je doet alleen text op omegle. Of je zet hem op z’n nederlands.

Alleen om een oude man? Je komt vast nog wel vaker zulke mensen tegen op omegle, klik ze gewoon snel weg.

Nou nederlanders zijn ook niet de liefste hahha sws 90% heeft het over seks, maar ik had ook gehoord dat men je IP=adres kon natrekken ofz? shit freaks me out

Hahah ja pff 90% is toch vies, dus ik zie voorlopig eff geen nut om daar op te gaan. Alhoewel ik wel een paar hele aardige mensen heb gesproken.

Hahah nee je hebt gelijk, maar daarom moet je die ‘geile’ mensen ook snel wegklikken.