Veel van myn fbvrienden doen aan Omegle. Is dat een veilige site of niet echt?
Ligt eraan wat je doet
Wat is Omegle? x)
een chatsite.
Soort chatroulette maar dan kan het ook zonder camera.
Volgens mij is het wel veilig, zitten alleen wel rare types op maar die kan je zo wegklikken.
Een anonieme chat en videochat
zolang je je eigen grenzen kent wel ja.
Oh god ’’
Het standaard zinnetje dat je krijgt is: Male/female?
*irritatiefactor*
Hahah, hoi.
Ik zat vroeger wel eens op Omegle en kan je vertellen dat ik er heel veel leuke mensen op heb leren kennen. Tuurlijk moet je wel door alle tienduizenden paupers heen die alleen maar opzoek zijn naar meisjes die wat willen showen oid.
Dus alle ASL kan je al zowat skippen. De laatste keren dat ik erop ben geweest leken die mensen wel van 60% naar 95% gestegen te zijn, dus heb niet echt meer de neiging nog op Omegle te komen.
Of het veilig is, dat ligt bij jezelf. Houdt je eigen informatie voor jezelf, geef alleen dat weg wat je weg WILT geven. (:
Chat is wel veilig. Met de camera ook alleen doe zelf gewoon geen rare dingen. En je zult inderdaad door vele maar dan ook echt VELE mensen heen moeten die je naakt willen en hun geslachtsdeel aan je tonen.
Ik vind het persoonlijk echt een bullshit site het duurt altijd heel lang voor je een normaal persoon tegen komt. Nu kan je gelukkig je interesse invoeren daardoor ontwijk je wel veel weirdo’s. Ik heb tot nu 1 iemand ontmoet waar ik nog tot van kort contact mee had. Soms heb ik gesprekken van uren en uren en altijd als iemand al begint met ALS dan klik ik hem/haar weg. Ik zou goed uitkijken en niet al te veel persoonlijke dingen zeggen. Maar je kan het zelf gewoon uitproberen en kijken wat je er van vind.
Het is veilig. Als je maar niet je woonplaats en adres enzo verteld dus ligt dat allemaal aan jezelf.
Alleen is het wel irritant dat je alleen maar oversexte mensen hebt daar.
Ik heb wel eens uren lang gesproken met een meisje op die site en een keer gecamt (?) met een jongen, van mijn leeftijd ja dan wel maar dan moet je wel door al die creeps en weirdo’s die zichzelf zitten te trekken voor de camera.
Ik durf dat dus echt niet met de cam :’)
^
Ok, nooit van gehoord. Nee, ik zou het niet doen… maar je moet t zelf weten (:
Ik doe het altijd met een vriendin ofzo, alleen zou ik het niet zo snel doen
Naja, het ligt eraan wat je zelf zegt en doet maar meestal zijn het jongens die zich zitten af te beren voor de cam.
Ligt er aan wat je doet, als je je eigen interesses invoert kom je een heel eind. Ik ben tot nu toe alleen nog maar mensen tegen gekomen waar ik of een goed gesprek mee had of ze disconnecten echt meteen. Ligt er wss ook aan welke interesses je invoert als ik hoor dat er hele rare types zitten. Ik zit wss gewoon in aardige fandoms. Ik heb een stuk of 20 normale gesprekken(wel alleen chat) gehad in 2 weken
Eerst hield ik die cam naar beneden haha
Veilig! Als je je maar niet ook voor de cam gaat uitkleden zoals vele anderen.