Omegle........Something to much

Heey iedereen,

Ik zat op omegle samen met een vriendin van me, toen vonden we een jongen die de hele tijd voor ons ging zingen :flushed:
We hebben heel lang met die jongen gepraat (zonder cam en soms met mic) ong 2 uur lang.
Toen moesten we de hond uitlaten. Hij heeft toen letterlijk een half uur op ons gewacht :cold_sweat:

Na dat half uur vroeg hij ons nummer, natuurlijk niet gegeven :sunglasses:
En we hadden tegen hem gezegd dat we een zusje bij ons hadden, 10 min later vroeg hij ‘‘is je zusje er nog?’’

Wij zeiden nee, toen vroeg hij ‘‘vind je het erg als ik me lul show?’’
We schrokken ons rot, en zeiden JAA!
Toen zei hij ‘‘Ja maar ik wil weten of jullie hem lang vinden’’
En OPEENS kwam zijn lul tevoorschijn! Hij was helemaal stijf en GROOT! :flushed:

Ik heb allemaal screenshot’s gemaakt, maar ja… :camera:
Wij krijgen dat beeld NIET meer uit ons hoofd. :hammer:

Wij kunnen hier alleen nog maar aan denken want, eerst was het een lieve jonge en toen opeens een lul showende. Ik zei aan het begin al tegen de vriendin die bij me was al ‘’ volgens mij gaat hij van lief naar badboy’’

Maar dit wou ik eventjes met jullie delen :flushed:
Vertel ff in de reactie’s wat het vreemdste is dat jullie ooit met Omegle of gewoon op internet hebben meegemaakt

-xx- ArianaLover

jij bent veel te jong voor omegle.

oh god

uh

Waarom maak je daar screenshots van…

Natuurlijk niet van z’n lul.

Maar van het gesprek :cold_sweat:

Valt wel mee hoor

Thxx voor de tip’s

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt-27-lees-de-beginpost-311610.0.html

nee

Hoe oud ben jij, hoe oud was jij en wist hij je leeftijd? Want als je minderjarig bent vind ik het nogal ziek van hem.

Hij vraagt of je het erg vindt
je zegt ‘nee’
en dan schrik je dat ie 'm showt?
EN DAN MAAK JE SCREENS?
en dan krijg je het beeld niet uit je hoofd?
what is wrong with u

Hij vroeg vindt je het erg? toen zei ik ja. sorry soms doet comp raar :cold_sweat:

je computer veranderde ja naar nee? :")

Hahaha, ja ik weet het klink vaag. maar hij is beetje stuk :cold_sweat:

HAHAHAHAHAHAHA

huh :’)

Waarom staat dit überhaupt bij lifestyle

En ja je computer is een beetje stuk dus is het heel normaal als dingen van nee in ja worden verandert.

Tuurlijk

Geweldig

Ik erger me echt aan die titel btw.
Te veel puntjes.
En het is too much. Niet to much.